پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

واریز مابه التفاوت حقوق فروردین ماه بازنشستگان تامین اجتماعی طی ۱۰ روز آینده + جزئیات

24 خرداد 1401
 واریز مابه التفاوت حقوق فروردین ماه بازنشستگان تامین اجتماعی طی ۱۰ روز آینده + جزئیات

به گزارش بانک اول، حسن صادقی (رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری) گفت: «باتوجه به حساسیت موضوع پرداخت معوقه فروردین ماه بازنشستگان تامین اجتماعی (سایر سطوح) موضوع را مطرح کردیم که آقای سالاری پاسخ دادند که به ضرس قاطع بین یک هفته تا ۱۰ روز آینده این مبلغ را به بازنشستگان پرداخت می‌کنیم.»

وی افزود: «کل مبلغی که باید بابت معوقه فروردین ماه تخصیص یابد، رقمی بین ۲ هزار تا ۲۲۰۰ میلیارد تومان است که قرار بود شستا (شرکت سرمایه‌گذاری سازمان تامین اجتماعی) این رقم را تامین کند که انجام نشد و حالا مدیرعامل سازمان وعده داده این کار را انجام می‌دهد.»

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری در رابطه با طرح موضوع وام بازنشستگان در این جلسه، گفت: «راجع به وام مذاکره کردیم. مصوبه‌های قبلی در این مورد، خوب مدیریت شده‌اند و تاکنون بیش از ۴۳ هزار نفر وام ۷ میلیون تومانی را دریافت کرده‌اند. اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری هم در دو مرحله این وام را با استفاده از سهمیه خود به اعضا پرداخت می‌کند.»

صادقی افزود: «در مرحله اول حدود ۴۷۰ نفر این وام را دریافت کرده‌اند و در مرحله دوم هم این وام در چند مرحله به ۳۳۰۰ نفر دیگر پرداخت می‌شود تا از تمام سهمیه خود در این دو مرحله برای بازنشستگان عضو استفاده کنیم. بابت مرحله دوم تاکنون بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر ثبت نام شده‌اند، اما در جریان وام مرحله دوم، در مرحله اول به ۱۳۰۰ نفر و در مرحله دوم به ۲ هزار نفر وام پرداخت می‌شود.»

وی با بیان اینکه مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی توانست قطار را به گونه‌ای بر ریل قرار دهد که در هیچ شرایطی برای مدیران آینده متوقف نشود، گفت: «برنامه‌های خوبی در سازمان تامین اجتماعی تدوین شده‌اند که در این جلسه پیرامون آن‌ها صحبت کردیم. یکی از این برنامه‌ها به حوزه درمان برمی‌گردد.»

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری، افزود: «در این جلسه بحث تکمیل بیمارستان فیاض بخش مطرح شد و تاکید کردیم حتما باید این کار انجام گیرد تا این بیمارستان هم با ظرفیت کامل قابلیت سرویس دهی پیدا کند. همچنین به بحث بیمارستان هدایت هم اشاره شد تا ظرفیت‌های آن‌ها مورد توجه قرار گیرند. در همین حال به موضوع سطح‌بندی حوزه درمان پرداختیم. تاکید شد که سازمان باید به این مقوله بیشتر توجه کند تا در آینده برای ساخت و ساز‌های کوچک در حوزه درمان، منابع را مدیریت کنیم و بودجه درمان را در خدمت سطح‌بندی قرار دهیم.»/ایلنا

اخبار مرتبط
به هر حال پیش‌بینی دولت بر فروش بیشتر از این میزان استوار است و همین مساله اولین احتمال عدم تحقق را پررنگ می‎سازد. به عبارت دیگر من معتقدم که این مساله خود مشکلی اساسی برای وقوع کسری بودجه تلقی می‌شود.
در این مصوبه علاوه بر ضریب حقوق شاغلان و بازنشستگان، مبالغ حداقل حقوق و مزایای مستمر، حداقل حکم کارگزینی و سقف خالص پرداختی متوسط ماهانه کارمندان نیز مشخص شده است.
رییس پلیس فتا تهران تأکید کرد: افراد باید پس از مواجهه با این گونه پیام‌ها، حتی از طرف اعضای خانواده‌ی خود، قبل از اقدام به واریز وجه از طریق تماس تلفنی صحت آن پیام را بررسی کنند؛ چرا که ممکن است شبکه‌ی اجتماعی ارسال‌کننده‌ی پیام هک شده باشد و او این پیام را نفرستاده باشد.
معاون بهره برداری و فروش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ادامه داد: کالا‌های اساسی شامل لوازم خانگی برقی، لوازم آشپزخانه، کالای دیجیتال، وسایل سرمایشی، گرمایشی و ... است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها