جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

کاهش شدید قیمت جهانی طلا و افزایش قیمت بیت کوین

24 خرداد 1401
کاهش شدید قیمت جهانی طلا و افزایش قیمت بیت کوین

به گزارش بانک اول در روز جاری بیت کوین و اتریوم همچنان به روند افزایشی خود ادامه دادند. به نظر می رسد ارتقا روز گذشته اتریوم به افزایش این ارز کمک کرد. بر اساس وب سایت هایی که برای ردیابی بلاک چین راه اندازی شده اند ، این ارتقاء ، که به عنوان هارد فورک لندن شناخته می شود ، روز پنج شنبه انجام شد.

قیمت بیت کوین و قیمت ارزهای دیجیتال

اتر در هفته های منتهی به هارد فورک لندن ، نوسان چشمگیری انجام داد و از تحت تاثیری 2ماهه نسبت به بیت کوین خارج شد. قیمت اتر امسال بیش از 3 برابر افزایش یافته است و از سود 31 درصدی بیت کوین بسیار بیشتر است.در حال حاضر بیت کوین به بیش از ۴۰ هزار دلار رسید و اتریوم نیز در کامال ۲ هزار و ۷۰۰ دلار نوسان دارد.

 

طلا منتظر داده‌های اقتصادی

طلا صبح روز جمعه در آسیا کاهش یافت، اما در حالی که سرمایه گذاران منتظر جدیدترین گزارش مشاغل ایالات متحده هستند، با کاهش ۲.۵ درصدی به قیمت ۱۷۶۰ دلار رسید.

قیمت انس طلا

 

معاملات آتی طلا ۰.۳۹ درصد کاهش یافت و به ۱.۸۰۱. ۹۰ دلار رسید و بدترین عملکرد هفتگی خود را از اواسط ژوئن ۲۰۲۰ تعیین کرد. گزارش ایالات متحده، شامل داده‌های حقوق و دستمزد غیر مزرعه، قرار است منتشر شود و می‌تواند حرکت بعدی سیاست فدرال رزرو ایالات متحده را تعیین کند. 

استفان اینس، شریک مدیریت SPI Asset Management، به رویترز گفت: «اگر ما ترکیبی از تعداد حقوق و دستمزد واقعی را که ناشی از لفاظی‌های فریبکارانه فدرال رزرو است بدست آوریم، فکر می‌کنم بازارهای حساس به نرخ بهره مانند طلا را برانگیزد. به همین دلیل ما در حال حاضر شاهد کاهش ریسک هستیم.»

اخبار مرتبط
بازار ارزهای دیجیتال، مورد توجه بسیاری افراد و شرکت ها قرار رفته و امروزه بسیاری از معاملات جهانی با رمز ارز ها صورت می گیرد. برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، مدیرعامل ریپل، با اشاره به رونق اخیر بازار ارزهای دیجیتال، بر اهمیت کاربرد واقعی ارزهای دیجیتال برای موفقیت در این دوره تاکید کرد.
رمزارزهای دیجیتال همچنان در مسیر نزولی هستند و بیت‌کوین و اتریوم سقوط کردند.
بیت‌کوین در بهترین روز‌های خودش قرار دارد و با احتساب بازدهی ۵۰ درصدی در یک ماه به یک قدمی کانال ۷۰ هزار دلار رسیده است. افزایش قیمت بیت کوین از این جهت در روز‌های اخیر مورد توجه تریدر‌ها و افکار عمومی قرار گرفته که رهبر بازار ارز دیجیتال رسما پا به محدوده جدیدی گذاشته اما از یک ماه قبل به این طرف اتریوم به‌عنوان دومین رمزارز برتر بازار سود ۶۰ درصدی برای سرمایه‌گذارانش به ارمغان آورده و اوضاع دوج‌کوین، شیبااینو و بایننس نیز که جزو ۱۰ رمزارز برتر بازار قرار می‌گیرند، از خود بیت‌کوین توپ‌تر بود
قیمت بیت کوین از اوایل سال جاری بیش از ۵۵ درصد افزایش یافته که عمدتاً به دلیل تایید صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین بوده است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها