پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

دریافت وام ۶۰ میلیونی از بانک رسالت بدون سپرده گذاری با سود ۲ درصد

24 خرداد 1401
دریافت وام ۶۰ میلیونی از بانک رسالت بدون سپرده گذاری با سود ۲ درصد

به گزارش بانک اول بانک قرض الحسنه رسالت از یک تا 60 میلیون تومان وام  قرض الحسنه با کارمزد 2 درصدپرداخت می کند . این وام اختصاص به فرد و یا افراد خاصی ندارد. هر فرد  ایرانی بالای ۱۸ سال فارغ از شغل و کارمند و یا غیر کارمند بودنش می تواند از بانک رسالت  درخواست وام بدهد. برای گرفتن تسهیلات بانک رسالت هیچ نیازی به مراجعه حضوری به بانک نیست. از صفر تا صد فرآیند گرفتن وام از بانک رسالت به صورت غیر حضوری انجام می شود و زمان آن از ده روز تجاوز نمی کند. البته برخی به دلیل عدم آگاهی از فرآیند اعطای تسهیلات بانک رسالت هفته ها درگیر این پروسه می شوند. برخی نیز فرآیند دریافت وام رسالت را سخت جلوه می دهند. از این طریق برای انجام صفر تا صد این فرآیند از متقاضی وام رسالت هزینه زیادی دریافت نموده و وقت او را هم تلف می کنند.

وام بانک رسالت

مراحل دریافت وام در بانک رسالت به دو روش سپرده گذاری و یا انتقال امتیاز انجام می شود.

در روش سپرده گذاری شما باید از چند ماه قبل نسبت به سپرده گذاری در بانک رسالت اقدام کنید تا امتیاز تسهیلات به شما تعلق گیرد.

ولی در روش انتقال امتیاز نیاز نیست که شما از قبل سپرده گذاری کرده باشید ٬ بلکه می توانید از امتیاز وام دیگران استفاده کنید

مشاهده فیلم ۴ دقیقه ای زیر به شما کمک می کند که چند روز زودتر وام خود را دریافت نمایید. و با مراحل دریافت وام از طریق انتقال امتیاز یا سپرده گذاری آشنا شوید:

 

 

 

نحوه انتقال امتیاز وام بانک رسالت

روش انتقال امتیاز وام بانک قرض الحسنه رسالت چه زمانی که شما قصد فروش امتیاز وام بانک رسالت را دارید. و یا هنگامی که برای مساعدت و کمک به دوستان و نزدیکان و یا افراد نیازمند قصد انتقال امتیاز خود را دارید، به یک شکل می باشد. برای انتقال امتیاز ابتدا می بایستی وارد سایت بانک رسالت شوید.سپس بر روی گزینه پیشخوان بانک رسالت کلیک نمایید. برای ورود به پیشخوان مجازی بانک رسالت در محل های تعیین شده کد ملی و شماره موبایل خودتان را وارد نماید. عبارت امنیتی را نیز که نوشته شده در محل مربوطه درج نمایید.

پس از ورود به پیشخوان مجازی بانک رسالت بر روی گزینه تسهیلات که در منوی سمت راست است کلیک نمایید. با کلیک بر روی گزینه تسهیلات چند گزینه ظاهر می شود. شما بر روی گزینه معرفی وام کلیک نمایید. در صفحه باز شده در بالای صفحه ابتدا باید شماره حسابی که قصد دارد امتیاز را از آن حساب منتقل نمایید مشخص سازید. افرادی که از ده یا پانزده سال پیش در بانک رسالت حساب دارند دارای چند شماره حساب می باشند. حساب های قدیمی بانک رسالت با عدد 301 و 302 شروع می شوند.اما حساب های که دو سه سال اخیر افتتاح حساب شده اند همه با عدد 10 شروع شده اند.

انتقال امتیاز در پیشخوان رسالت با ثبت کد ملی و شماره حساب متقاضی وام

در پایین صفحه مربوط به انتقال امتیاز وام بانک رسالت شما می بایستی کد ملی و شماره حساب انتقال گیرنده امتیاز وام بانک رسالت و میزان امتیازی که قصد انتقال آن را دارید همراه با مدت زمان آن تعیین نمایید. سپس با تیک قبولی مقررات بانک، تقاضای خود برای انتقال امتیاز وام رسالت را ثبت نمایید. با ثبت تقاضا در همان صفحه یک کد رهگیری ظاهر می شود .که شما بهتر است این کد رهگیری را برای خودتان یادداشت نمایید. البته این کد رهگیری از طریق سامانه اطلاع رسانی بانک رسالت نیز به شماره موبایل شما پیامک می گردد.

انتقال امتیاز وام بانک رسالت

اگر شما در همان پیشخوان بانک رسالت در منوی سمت راست بر روی گزینه درخواست های من کلیک نمایید. مشاهده خواهید کرد که درخواست شما برای انتقال امتیاز وام بانک رسالت، در لیست درخواست های شما قرار گرفته و زمان دقیق ثبت درخواست شما هم ذکر شده است. اما در مقابل درخواست شما برای انتقال امتیاز وام بانک رسالت نوشته شده در حال بررسی. عموما بانک ظرف 24 ساعت تقاضای شما را بررسی می نمایید اگر به اندازه کافی امتیاز در حساب بانک رسالت خودتان داشته باشید. بانک این انتقال امتیاز رسالت را تایید می نماید. با تایید بانک عبارت انجام شد، جایگزین عبارت درحال بررسی می گردد. مانند تصویر زیر که مربوط به حساب خود من می باشد.

نحوه انتقال امتیاز وام بانک رسالت

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام وام بانک قرض الحسنه رسالت 

در هنگام ثبت نام وام  بانک قرض الحسنه رسالت و افتتاح حساب در بانک رسالت مدارک هویتی نظیر شناسنامه و کارت ملی ضروری می باشند. اما از آنجا شرط لازم برای پرداخت وام بانک رسالت انجام اعتبارسنجی در سامانه مرآت می باشد. برای موفقیت در اعتبارسنجی مدارکی نظیر معدل حساب در بانک رسالت و یا سایر بانک ها، فیش حقوقی و مدارک شغلی لازم می باشند. علاوه براین بارگذاری سند مالکیت اموال و یا سهام ، سود سهام و سود بانکی مفید است. هر مدرک و سندی نظیر اجاره نامه که دال بر تمکن مالی و توان مالی وام گیرنده برای بازپرداخت اقساط خود می باشد، می تواند نتیجه بخش باشد. در این زمینه از شما دعوت می کنم مقاله اینجانب در رابطه با نحوه اعتبارسنجی وام بانک ر سالت را مطالعه نمایید.

شرایط دریافت وام بانک قرض الحسنه رسالت در سال ۱۴۰۰

شرایط بانک رسالت برای دریافت وام نسبتاً ساده است. اولین شرط آن است که شما چک برگشتی نداشته باشید. اگر هم دارید از آن رفع سوء اثر نمایید. چنانچه شما قبلاً از بانک رسالت وام گرفته اید و هنوز وام خودتان را تصفیه نکرده اید. هنوز هم تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان می توانید وام بگیرید. به طور مثال اگر شما هنوز به اندازه ۵۰ میلیون تومان به بانک بدهکار هستید. باز هم می توانید یک وام ۵۰ میلیونی دیگر بگیرید. سقف وام رسالت در سال ۱۴۰۰ صد میلیون تومان است. البته نتیجه اعتبارسنجی شما فاکتور مهمی می باشد.

برای دریافت وام در بانک قرض الحسنه رسالت چند ضامن لازم است؟

در یکی از سایت های اینترنتی به اشتباه نوشته شده است بانک رسالت به ازای هر ده میلیون تومان وام رسالت یک ضامن می خواهد. نمی دانم منشاء این اشتباه کجاست. اما این حقیقت این است که بانک رسالت برای وام یک یا ۱۵۰ میلیونی خود تنها یک ضامن بیشتر نمی خواهد. مگر آنکه ضامن از اعتبار لازم برخوردار نباشد.

وام مسکن بانک رسالت

وام ۱۵۰ میلیونی بانک رسالت برای ساخت مسکن به چه کسانی تعلق می گیرد؟

در اسفند ۱۳۹۹ میان وزارت مسکن و شهرسازی و بانک قرض الحسنه رسالت تفاهم نامه ای به منظور احداث ۵۰ هزار واحد مسکونی امضاء شده است. هدف ساخت خانه های ارزان برای دهک های یک تا ۳ است. بر پایه این تفاهم نامه افرادی که جزء دهک های درآمدی یک تا 3 می باشند. می توانند ۱۵۰ میلیون تومان وام از بانک رسالت بگیرند.کارمزد وام این وام ۱۵۰ میلیونی که ویژه ساخت مسکن می باشد ۴ درصد است. مدت بازپرداخت این وام ۴ درصدی رسالت 5 سال است. خانوده هایی که تازه ازداوج کرده اند. و خانوار هایی که بیش از ۳ فرزند دارند در اولویت دریافت این می باشند. لازم به ذکر متقاضیان این وام دیگر مجبور به خرید امتیاز وام رسالت نمی باشند.

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
خلیل لرستانی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام چطور میتونم وام ۶۰ملیونی روبگیرم میشه راهنمایی کنید

حسن جنگجو
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

در قسمتی که نوستید شماره حسابهای قدیمی با ۳۰۱ یا۳۰۲شروع میشود صحیح نیس مال بعصی ها با ۶۰۸ یا۶۰۷ یا ۴۳۱ یا ۵۰۰ و..شروع میشه کد حسابهای قدیمی زیاده

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها