جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

وام 150 میلیون تومانی بانک ملت با اقساط 60 ماهه و بدون مسدودی

24 خرداد 1401
وام 150 میلیون تومانی بانک ملت با اقساط 60 ماهه و بدون مسدودی

وام 150 میلیون تومانی بانک ملت با اقساط بلند مدت 5 ساله و بدون مسدودی حساب به کادر درمان 

به گزارش بانک اول ٬ از حدود 2 ماه پیش بانک ملت پرداخت وام و تسهیلات تا سقف 150 میلیون تومان را در غالب طرح متخصصان به کلیه پرستاران و کادر درمان آغاز نموده است.

 شرایط دریافت این وام تقریبا آسان و مراحل دریافت آن به سرعت انجام می شود ٬ بنابراین اگر شما و یا یکی از اعضای خانواده و آشنایان از پرسنل کادر درمان هستید این فرصت جذاب را از دست ندهید.

شرایط وام بانک ملت مخصوص کادر درمان :

* سود وام 150 میلیون تومانی کادر درمان 18 درصد می باشد.

* مدت زمان باز پرداخت این وام حداکثر 60 ماهه است.

* این وام فاقد مسدودی حساب می باشد.

* برای دریافت این وام نیاز به معدل حساب قبلی نمی باشد. 

وام پرستاران

مدارک مورد نیاز جهت دریافت وام 150 میلیون تومانی بانک ملت :

* معرفی نامه از بیمارستان ٬ کلینیک و یا سایر مراکز درمانی

* یک فقره گواهی کسر اقساط از وام گیرنده

* مدارک هویتی شامل شناسنامه و کارت ملی

* فیش حقوقی آخرین ماه دریافتی وام گیرنده

شرایط ضمانت وام 150 میلیونی بانک ملت جهت پرستاران و کادر درمان

برای دریافت این وام نیاز به دو ضامن دارای گواهی کسر اقساط و یا  دو نفر مشتری دارای حساب جاری بانک ملت و یا ترکیبی از این دو لازم است.

مبلغ وام بانک ملت مخصوص کادر در مان و پرستاران ( دارای مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد ) حد اکثر 150 میلیون تومان می باشد ( البته وام پرداختی به پزشکان و متخصصان بیشتر می باشد) ٬که  این مبلغ وام بر اساس خالص حقوق دریافتی متقاضی و بر اساس آخرین فیش حقوقی وی تعیین می شود ٬ به این ترتیب که 40 درصد حقوق دریافتی فرد متقاضی باید کفاف پرداخت اقساط وام را بدهد.

مبلغ هر قسط وام 150 میلیون توانی بانک ملت در صورت انتخاب بازپرداخت 60 ماهه حدود 38000000 ریال می باشد.

 

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
خان خانی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

تورخداا پیگیری کنین ببینین کی وام بانک ملت ازاد میشه

داریوش کرمی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

حدود ۲ ماهه که به بانک ملت مراجعه میکنم . علاوه بر شرایط سختی که دارن میگن فعلا دستکر دادن که وام را به کسی پرداخت نکنن .واقعا دیگه دیوانه شدم هر روز باید برم بانک بببنم کی دستور میدن این وام آزاد بشه

ترنم حبیبی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام خوبه به شما ها دادن ما که رفتیم بانک ملت گفتن فقط به پرستارها اونم با برگه نظام پرستاری میدیم ما ازمایشگاه هستیم .فکر میکنم بیشتر سلیقه ای است

کارگر خسته
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

همش در حد حرفه بریدبانک تا شرایط واقعی رو انجا تست کنید.مانده حساب ،کارمزد های رنگ و وارنگ بیمه وام ...حدود دو میلیون بابت ۱۰۰میلیون پرداختم ،۶۱۰۰هزار تومن مسدودی البته نه وام کادر درمان اما همه هیمنجور هستند... همون ۶تومن رو رو ده تا وام میدن به ینفر دیگه و همین ها تکرار میشه...برید ببینید چرا تمام ساختمان های خوب شهر در مراکز در دست بانک هاست!!!کارمزد ها ی جدید بانکی حساب های بدون سود روزشمار و.....

آزادبخت
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بانک ملت کوهدشت (لرستان) یه شرایطی گذاشتن که انگشت شمار میتونن این وامو بگیرن،اعتبار سنجی A باید باشی یعنی قبلا از هیچ تسهیلاتی استفاده نکرده باشی و یا ضمانت هم نکرده باشی آخه میشه کسی کارمند باشه و وام نگرفته باشه؟!

فاریا فرهنگ
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

طرحی ام میتونه بگیره؟

رضا
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

۴ درصد حدود ۱۵ میلیون بعلاوه ۲ میلیون کارمزد رو مسدود میکنن

سعید کریمی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام من خودم از پرسنل شهید بهشتی هستم و تازه چند روزه بابت گرفتن این وام ثبت نام کردم و یکی از شروط اصلی وام مسدودی چند درصدی مبلغ وام هست

مینا
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

من خودم کادر درمان هستم و این وام رو گرفتم تقریبا ۲۵ درصد از وامی که گرفتم مسدود کردن،من یاسوج هستم

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها