جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

آغاز فروش فوق العاده ۳ محصول ایران خودرو از فردا

24 خرداد 1401
آغاز فروش فوق العاده ۳ محصول ایران خودرو از فردا

به گزارش بانک اول، گروه صنعتی ایران‌خودرو با هدف افزایش عرضه به بازار و تامین نیاز مشتریان، از فردا (یکشنبه ، 21 شهریور ) بیست و دومین مرحله از فروش فوق‌العاده خود را به مدت 3 روز آغاز میکند.

در این طرح سه محصول پژو پارس سال، پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک با موعد تحویل حداکثر 3 ماهه عرضه شده است.

این مرحله از فروش فوق‌العاده، از امروز به مدت 3 روز به اجرا گذاشته شده است و به منظور بهره‌مندی مشتریان واقعی، محدودیت‌های مربوط به فروش فوق‌العاده همچنان اجرا می‌شود. 

 

مشتریان نهایی برای ثبت‌نام، از طریق قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهادهای ناظر انتخاب خواهند شد. 

 

متقاضیان می‌توانند از یکشنبه تا پایان روز سه‌شنبه با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

مراسم قرعه کشی، ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه به صورت مستقیم از پایگاه اینترنتی ایران خودرو به نشانی ikco.ir و همچنین صفحه ایران خودرو در آپارات به نشانی ikco_ir پخش خواهد شد. 
 

در 2 ماهه امسال گروه صنعتی ایران‌خودرو ۵۴ هزار و ۲۸۱ دستگاه خودرو تولید کرد که مشتمل بر ۳۷ هزار و ۵۵۱ دستگاه در گروه پژو، چهار هزار و ۴۳۶ دستگاه در گروه سمند، ۶ هزار و ۹۳۷ دستگاه دنا، چهار هزار و ۵۳ دستگاه رانا، ۹۱۶ دستگاه هایما و ۱۸۸ دستگاه تارا بود.

جمع تولیدات این خودروساز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش ۶.۲ درصدی داشته است./باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط
نسل چهارم هیوندای توسان فعلی از سال ۲۰۲۰ در ایالات متحده عرضه شد. اکنون این شاسی بلند جمع و جور بالاخره برای مدل سال ۲۰۲۵ فیس لیفت شده است. اگرچه ممکن است در نمای بیرونی بدون تغییر به نظر برسد، اما تغییرات اندکی در جلوپنجره و قسمت پایینی سپر وجود دارد که باعث می‌شود توسان عریض‌تر به نظر برسد.
تورم وسایل نقلیه از ابتدای سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۹۲ درصد بوده است که ادامه‌ این روند برای بازار خودرو در سال ۱۴۰۳ نشان از رشد ۳۹درصدی قیمت‌ها در بازار خودرو دارد.
ساینا دنده‌ای ساده یکی از ارزان‌ترین سواری‌های صفرکیلومتر است و ۳۸۰ میلیون قیمت دارد. کوییک دنده‌ای ۳۸۵ میلیون فروخته می‌شود و قیمت تیبا صندوقدار به ۳۹۰ میلیون تومان رسیده است.
با انتشار گزارش تلفیقی ۶ ماهه شرکت ایران خودرو مشخص شد که جمع کل زیان انباشته صنعت خودروسازی از مرز ۲۰۰ هزار میلیارد تومان عبور کرده است. از این میزان ۱۰۶ هزار میلیارد تومان مربوط به ایران خودرو ۸۹ هزارو ۵۲۷ میلیارد تومان مربوط به گروه سایپا و ۲۰ هزارو ۵۸۷ میلیارد تومان مربوط به پارس خودرو است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها