جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

قیمت ارز‌های دیجیتالی امروز ۲۰ شهریورماه ۱۴۰۰ / سقوط بیت کوین به کانال ۴۵ هزار دلار

24 خرداد 1401
قیمت ارز‌های دیجیتالی امروز ۲۰ شهریورماه ۱۴۰۰ / سقوط بیت کوین به کانال ۴۵ هزار دلار

به گزارش بانک اول،رئیس بانک مرکزی سوئد گفت که بیت کوین در نهایت می‌تواند سقوط کند; این حرف باعث کم رونق شدن بازار بیت کوین شده است.

بیت کوین که تحت سرکوب‌های نظارتی و نگرانی‌ها در مورد تاثیرات زیست محیطی استخراج آن قرار گرفته بود، پس از رسیدن به بالاترین حد خود دوباره سقوط را تجربه کرد. این در حالی است که کاربران توییتر و Reddit سعی کردند که قیمت بیت کوین را افزایش دهند تا پذیرش رمز ارز السالوادور به عنوان وجه قانونی را جشن بگیرند.

اخیرا استفان اینگس، رئیس بانک ریکسبانک نیز گفته بود که بازار پول های خصوصی دیر یا زود سقوط می کند.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۵۰.۲ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۳۹.۸۲ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۳۸۲ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۷.۸۲ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

کاردانو

کاردانو با نماد اختصاری ADA یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۷۷.۳۵ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۳.۵۸ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی

شما مخاطبان می‌توانید، قیمت انواع ارز‌های دیجیتالی از جمله بیت کوین و اتریوم در ۲۰ شهریور را در ادامه این خبر ببینید:

ارز دیجیتال قیمت(دلار) قیمت(تومان)
بیت کوین ۴۵,۲۵۹ ۱,۲۸۸,۲۹۵,۲۱۲
اتریوم ۳۲۵۷ ۹۲,۶۷۹,۰۶۶
کاردانو ۲.۴۲ ۶۸,۸۱۲
بایننس کوین ۴۰۵ ۱۱,۵۲۱,۹۸۴
تتر ۱ ۲۸,۴۵۳
ریپل ۱.۰۷ ۳۰,۳۵۹
سولانا ۱۸۱ ۵,۱۷۳,۱۰۱
دوج کوین ۰.۲۴ ۶,۸۵۷

باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط
قیمت هر دلار آمریکا که ظرف روزهای گذشته شیب صعودی به‌خود گرفته بود، پس از پاسخ نظامی ایران و نمایش قدرت منطقه‌ای ایران عقب‌نشینی کرد و با نزول مواجه شد.افرادی که شنبه شب تحت تاثیر جو روانی ایجاد شده تتر خریدند با نزول های سنگین مواجه شدند
پس از واکنش شب گذشته ایران به حمله موشکی چندی قبل رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و شهادت مستشاران ایرانی، ارزش بیت‌کوین و سایر رمزارزها امروز سقوط کرد. قیمت بیت‌کوین، به میزان هفت درصد در کمتر از یک ساعت، کاهش یافت و قیمت سایر ارزهای دیجیتال نیز با اقدام جمهوری اسلامی ایران در سرزمین‌های اشغالی در پاسخ به آنچه در دمشق رخ داد، به شدت سقوط کرد.
ارزهای رمزپایه بزرگ ضرر کردند و اتریوم تا ۱۰ درصد کاهش یافت.
اولین قدم را با ایمن‌سازی دارایی‌های باقیمانده خود بردارید. به سرعت تمام رمزهای عبور مرتبط با حساب‌های ارز دیجیتال خود را تغییر دهید. این به جلوگیری از دسترسی غیرمجاز بیشتر کمک را می‌کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها