جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

منع تردد شبانه لغو می‌شود؟

24 خرداد 1401
منع تردد شبانه لغو می‌شود؟

به گزارش بانک اول علیرضا زالی در مراسم افتتاح مرکز واکسیناسیون بانک ملت گفت: این ستاد پیشنهاد تعلیق سه هفته‌ای منع تردد شبانه را در تهران با هدف انجام واکسیناسیون شبانه‌روزی به نهادهای ذیربط داده است.

او ادامه داد: مراکز شبانه‌روزی واکسینایون در حال راه‌اندازی هستند و مرکز واکسیناسیون شاه عبدالعظیم حسنی برای تلقیح شبانه‌روزی واکسن راه‌اندازی شده است و طی چند روز آینده چند مرکز دیگر هم افتتاح خواهد شد.

راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون بانک ملت

محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت نیز در این مراسم گفت: مرکز واکسیناسیون در راستای گسترش واکسیناسیون مردم راه‌اندازی شده است.

وی بیان کرد: این مرکز از ۸ صبح تا ساعت ۱۹ دایر است و تزریق واکسن کرونا را انجام خواهد داد. امروز ظرفیت واکسیناسیون این مرکز۸٠٠ تزریق در روز است و در صورت تامین واکسن این ظرفیت قابل افزایش است.

 

او با اشاره به اینکه این مرکز محدودیتی برای تزریق ندارد، گفت: ترزیق واکسن را امروز از همکاران آغاز کردیم و تا چند روز آینده این مرکز در سایت سلامت وزارت بهداشت وارد خواهد شد و از آن به بعد عموم مردم هم می توانند از این مرکز استفاده کنند

به گزارش تجارت‌نیوز، موضوع ادامه منع تردد شبانه، همزمان با راه‌اندازی واکسیناسیون شبانه‌روزی، مورد توجه کاربرانی از شهرهای دیگر از جمله شیراز نیز قرار گرفته است و آنها در فضای مجازی انتقاداتی را نسبت به این موضوع مطرح کرده‌اند./تجارت

اخبار مرتبط
برای اولین بار در نظام بانکی، افراد بالای ۶۵ سال سن در شعب بانک ملت بدون صف و با اولویت در سامانه نوبت دهی خدمات دریافت می کنند.
شرکت های بورسی موظفند در راستای شفافیت اقتصادی و رعایت حقوق سهامداران، اطلاعات با اهمیت خودشان را در سامانه کدال(سامانه جامع اطلاع‌رسانی ناشران بورس و فرابورس ایران) منتشر کنند. چهار روز قبل سازمان بورس با ارسال نامه‌ای به بانک ملت خواستار توضیح درباره اخباری مبنی بر قبول مالکیت پرسپولیس شد.
علاوه بر خدمات بانکی در شعب بانک ملت، سامانه های غیرحضوری مختلف و متنوع این بانک از جمله پیشخوان الکترونیک، بانکداری اینترنتی، همراه بانک، مگابانک و پایانه های خودپرداز و خوددریافت نیز در تمامی ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمت به مشتریان گرامی است.
پرداخت الکترونیکی بهای سوخت در سامانه هوشمند از طریق درگاه بانک ملت انجام می شود و همزمان با بروز اختلال در عرضه بنزین از صبح امروز، شایعات درباره اختلال در سامانه های بانک ملت نیز تشدید شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها