جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

معرفی دوج کوین جدید توسط ایلان ماسک!

24 خرداد 1401
معرفی دوج کوین جدید توسط ایلان ماسک!

معرفی دوج کوین جدید توسط ایلان ماسک!

 

به گزارش بانک اول بر اساس داده‌های پلتفرم کوین گکو (CoinGecko)، پس از این‌که ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت خودروسازی تسلا (Tesla)، عکس سگ شیبا اینو جدید خود با نام فلوکی (Floki) را در توییتر منتشر کرد، قیمت ارز دیجیتالی به همین نام بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافت.

امار-دوج-کوین

 

 

رشد چشمگیر قیمت فلوکی اینو (Floki Inu) در حالی رخ داده که قیمت محبوب‌ترین میم کوین بازار، یعنی دوج کوین (DOGE) پیش از آن‌که کندل روزانه‌اش طی فروش گسترده بازار به رنگ قرمز دربیاید، تنها ۵ درصد رشد داشت.

 

ارز دیجیتال فلوکی اینو در تاریخ ۲۸ ژوئن، همان روزی که ایلان ماسک اعلام کرد نام سگ شیبا اینو جدید خود را فلوکی خواهد گذاشت، بر بستر شبکه هوشمند بایننس (BSC) ایجاد شد.

برخلاف دوج کوین، فلوکی که با نماد اختصاری FLOKI شناخته می‌شود، یک رمزارز ضد تورمی است و از الگوریتم اثبات میم (proof of meme) استفاده می‌کند.

این ارز دیجیتال از طریق سیستم فارمینگ خودکار خود، به هولدرهای FLOKI پاداش می‌دهد. این میم کوین در حال حاضر تنها در صرافی‌های غیرمتمرکز یونی سواپ (Uniswap) و پنکیک سواپ (PancakSwap) در دسترس است، اما طبق نقشه راه این پروژه، تیم توسعه‌دهنده فلوکی قصد دارد به زودی آن را در صرافی‌های متمرکز نیز لیست کند.

ایلان ماسک در ماه مارس اعلام کرده بود که قصد دارد یک سگ شیبا اینو بخرد. این موضوع باعث ایجاد موجی از هیجان در جامعه دوج کوین و افزایش قابل‌توجه قیمت آن شده بود. قبل از آن نیز، مدیرعامل تسلا ادعا کرده بود که دوج کوین، ارز دیجیتال مردم است.

اخیراً تصویر اصلی سگی که دوج کوین از آن الهام گرفته شده است، به عنوان یک توکن غیر قابل تعویض (NFT) و به قیمت ۴ میلیون دلار فروخته شد.

حمایت ایلان ماسک و رالی صعودی دوج کوین، تقاضا برای سگ‌های واقعی نژاد شیبا اینو را نیز به صورت قابل‌توجهی افزایش داده است. نتایج مطالعات اخیر نشان می‌دهد که نژاد ژاپنی سگ شیبا اینو، نزدیک‌ترین DNA را به گرگ‌ها دارد./شهرخبر

اخبار مرتبط
بازار ارزهای دیجیتال، مورد توجه بسیاری افراد و شرکت ها قرار رفته و امروزه بسیاری از معاملات جهانی با رمز ارز ها صورت می گیرد. برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، مدیرعامل ریپل، با اشاره به رونق اخیر بازار ارزهای دیجیتال، بر اهمیت کاربرد واقعی ارزهای دیجیتال برای موفقیت در این دوره تاکید کرد.
رمزارزهای دیجیتال همچنان در مسیر نزولی هستند و بیت‌کوین و اتریوم سقوط کردند.
بیت‌کوین در بهترین روز‌های خودش قرار دارد و با احتساب بازدهی ۵۰ درصدی در یک ماه به یک قدمی کانال ۷۰ هزار دلار رسیده است. افزایش قیمت بیت کوین از این جهت در روز‌های اخیر مورد توجه تریدر‌ها و افکار عمومی قرار گرفته که رهبر بازار ارز دیجیتال رسما پا به محدوده جدیدی گذاشته اما از یک ماه قبل به این طرف اتریوم به‌عنوان دومین رمزارز برتر بازار سود ۶۰ درصدی برای سرمایه‌گذارانش به ارمغان آورده و اوضاع دوج‌کوین، شیبااینو و بایننس نیز که جزو ۱۰ رمزارز برتر بازار قرار می‌گیرند، از خود بیت‌کوین توپ‌تر بود
قیمت بیت کوین از اوایل سال جاری بیش از ۵۵ درصد افزایش یافته که عمدتاً به دلیل تایید صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین بوده است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها