ﺳﻪشنبه, 4 اردیبهشت 1403 2024,April

ثبت نام خودرو ( ام وی ام ۳۱۵ پلاس اتوماتیک )

24 خرداد 1401
 ثبت نام خودرو ( ام وی ام ۳۱۵ پلاس اتوماتیک )

به گزارش بانک اول  بر اساس طرح جدید مدیران خودرو، لازم است متقاضیان خرید ام وی ام ۳۱۵ پلاس مدل ۱۴۰۰  مبلغ ۴۲۱ میلیون و ۷۱۳ هزار تومان را جهت خرید نقدی به حساب شرکت واریز کنند و نهایتا پس از گذشت مدت ۳۰ روز کاری اتومبیل خود را تحویل بگیرند.

 

اما متقاضیان خرید اقساطی ام وی ام ۳۱۵ پلاس نیز در ابتدا باید مبلغی معادل ۱۶۸ میلیون و ۶۸۵ هزار و ۲۰۰ تومان را به حساب شرکت واریز کرده و جهت پرداخت باقیمانده بهای خودرو از تسهیلات ۲۱ درصد با مدت بازپرداخت حداکثر ۶۰ ماهه استفاده کنند.

لازم به ذکر است که قیمت ام وی ام ۳۱۵ پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ هم اکنون در بازار حدود ۴۱۵ میلیون تومان اعلام شده است و ارزش مدل‌ ۹۹ این خودرو نیز در حدود ۳۷۵ میلیون تومان برآورد می‌شود.

اقتصاد انلاین

اخبار مرتبط
متقاضیان فوق میتوانند طی مدت 10 روز یا زمان تکمیل ظرفیت با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو نسبت به واریز وجه اقدام نمایند. زمان فعالسازی این بخشنامه بر روی سایت esale.ikco.ir بعد از ارسای پیامک از سوی ایران خودرو خواهد بود.
در طرح اعلام شده از سوی کرمان موتور، قیمت قطعی خودرو یک‌ میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان اعلام شده اما کرمان موتور تخفیف ۲۵ میلیون تومانی در نظر گرفته است. مبلغ پیش پرداخت ۴۰۰ میلیون تومان شامل آورده راننده و مبلغ اسقاط خودرو و تسهیلات کرمان موتور ۶۰۰ میلیون تومان اعلام شده است، صندوق کارآفرینی امید نیز ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات به این طرح اختصاص داده است.
گروه صنعتی ایران‌خودرو از ساعت ۱۰ صبح امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت دومین طرح فروش فوق‌العاده خودروی آریسان۲ دوگانه‌سوز در سال جدید را در حالی آغاز می‌کند که قیمت این خودرو را ۱۹۴ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش داده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها