پنجشنبه, 30 فروردین 1403 2024,April

نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده ۳ محصول ایران خودرو امروز ۲۴ شهریورماه ۱۴۰۰ اعلام شد + فهرست برندگان

24 خرداد 1401
 نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده ۳ محصول ایران خودرو امروز ۲۴ شهریورماه ۱۴۰۰ اعلام شد + فهرست برندگان

به گزارش بانک اول،پس از اتمام زمان ثبت نام فروش فوق العاده مرحله بیست و دوم محصولات شرکت ایران خودرو، قرعه کشی سه محصول پر متقاضی با حضور نهاد‌های نظارتی انجام شد.نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده مرحله بیست و دوم ایران خودرو ویژه شهریور ماه ۱۴۰۰ اعلام شد.

گروه صنعتی ایران‌خودرو با هدف افزایش عرضه به بازار و تامین نیاز مشتریان، از یکشنبه، ۲۱ شهریور بیست و دومین مرحله از فروش فوق‌العاده خود را به مدت ۳ روز آغاز کرد و شب گذشته ثبت نام این مرحله به پایان رسید. و قرعه کشی امروز انجام شد.

در این طرح ۳ محصول پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، پارس TU ۵ و پارس بنزینی با موعد تحویل حداکثر ۳ ماهه عرضه شده است.

این مرحله از فروش فوق‌العاده، به منظور بهره‌مندی مشتریان واقعی، محدودیت‌های مربوط به فروش فوق‌العاده همچنان اجرا شد.

نتایج در پروفایل مشتریان قابل مشاهده است.

مشاهده نتایج برندگان قرعه‌کشی سه محصول طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو امروز ۲۴ شهریورماه ۱۴۰۰

اخبار مرتبط
گارانتی خودرو در جهان قدمتی بیش از ۱۰۰ سال دارد و برای نخستین بار شرکت فورد در سال ۱۹۰۸ به منظور ادای احترام به حقوق مشتری و نشان دادن کیفیت خودروهای تولیدی، محصول فورد T را ۹ ماه گارانتی کرد. پس از آن به‌تدریج دیگر خودروسازان هم به بحث گارانتی خودرو ورود کردند و امروزه اغلب خودروسازان مطرح جهانی برای محصولات تولیدی خود خدمات پس از فروش گسترده‌ای ارائه می‌دهند.
در حال حاضر قیمت حواله های پژو پارس در بازار آزاد بین ۲۲۰ الی ۲۹۰ میلیون تومان اعلام می‌شود. خودرویی که بسیاری برای تحویل آن به مشکل خورده بودند حالا در بازار آزاد با قیمت های عجیب و غریب حواله‌هایش به فروش می‌رسد.
بک X۳ پرو دارای ظاهری زیبا با جزئیاتی مانند جلوپنجره با گرافیک عمودی، سپر جلو با ورودی هوای عریض، و چراغ‌های جلو و عقب زیبا است. ابعاد آن کوچک با فضای باری معادل ۴۰۰ لیتر است. از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری با قدرت ۱۰۲ اسب‌بخار و گشتاور ۱۴۰ نیوتن‌متر استفاده می‌کند که با گیربکس CVT به چرخ‌های جلو انتقال می‌یابد. مصرف سوخت این خودرو در هر صد کیلومتر به طور متوسط ۶.۱ لیتر است. کابین آن ساده و زیبا با داشبوردی با خطوط افقی و نمایشگر ایستاده است.
ایران‌خودرو شرایط فروش جدید پژو‌پارس در ۱۴۰۳ را اعلام کرد. همچنین شرایط فروش جدید آریزو ۶ نیز اعلام شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
حسن محمدی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

این قرعه کشی برای این نیست که اونهایی که ماشین ندارند به اسمشون در بیاد برای اونهایی هست که 2تا ماشینشون بشه3تاماشین از این دست افراد زیاد بودند که ماشین داشتن نوشتن به اسمشون در اومده

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها