پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

نحوه فروش سهام عدالت در روش غیر مستقیم

24 خرداد 1401
نحوه فروش سهام عدالت در روش غیر مستقیم

به گزارش بانک اول سهامداران عدالت غیرمستقیم برای فروش سهام خود، در ابتدا باید با ورود به سامانه SEJAM.IR ثبت‌نام کرده و کد بورسی دریافت کنندپس از انجام این فرآیند باید به سامانه معاملات کارگزاری مراجعه کرده و در قسمت تغییر کارگزار ناظر، نماد استانی خود را انتخاب و درخواست خود را ثبت کنند تا نماد تا ۴۸ ساعت بعد به پرتفوی فرد اضافه شود. سرانجام فرد باید به پنل کارگزاری خود مراجعه کند، نماد خود را انتخاب کرده و به فروش برساند.

 

این افراد باید درنظر داشته باشند که فروش سهام عدالت غیرمستقیم آن‌ها تابع عرضه و تقاضا و قوانین حاکم بر شرکت بورس تهران است. همچنین ممکن است نماد شرکت سرمایه‌گذاری استانی آن‌ها به دلایل مختلفی موجود در سامانه کدال، متوقف شده باشد و آن‌ها نتوانند در حال حاضر اقدام به فروش نماد خود کنند.

جدول بالا تخمینی از ارزش بازاری سهام‌های عدالت ۴۹۲ و ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی است. اعداد فوق صرفا برای دانستن ارزش حدودی سهام عدالت غیرمستقیم است و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد./اقتصاد انلاین

اخبار مرتبط
سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.
مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در رابطه با شرایط دریافت سود سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد.
وراثی که موفق نشده‌اند در این مرحله سود سهام عدالت متوفیان را دریافت کنند، اگر تا خردادماه فرایند انتقال سهام و ثبت‌نام یا به‌روزرسانی اطلاعات خود در سامانه سجام را انجام بدهند، سود سهام عدالت خود را در مرحله سوم واریز سود سهام عدالت دریافت خواهند کرد.
مرحله سوم سود سهام عدالت مربوط به سال مالی ۱۴۰۱ که ناشی از قصور هشت شرکت در واریز سود مرحله‌ی دوم سال گذشته بود قرار است خرداد ۱۴۰۳ پرداخت شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها