شنبه, 1 اردیبهشت 1403 2024,April

سهامداران بانک صادرات بخوانند / چرا تراز «وبصادر» منفی شد؟

24 خرداد 1401
سهامداران بانک صادرات بخوانند / چرا تراز «وبصادر» منفی شد؟

به گزارش بانک اول آخرین گزارش منتشر از سمت بانک صادرات درسایت کدال مربوط به گزارش عملکرد مالی این بانک در مرداد ماه است. بانک صادرات در یک ماهه منتهی به مرداد ماه از محل تسهیلات و ۲۷۵۲ میلیارد تومان درآمد کسب کرده است. همچنین سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری به مشتریان هم در مرداد ماه ۲۷۶۶ میلیارد تومان بوده است که در این ماه تراز «وبصادر» حدودا ۰٫۵ درصد منفی بوده است.

همچنین «وبصادر» با سرمایه ثبت شده ۱۷۵,۳۵ میلیارد تومان طی عملکرد ۵ ماهه امسال از محل سود تسهیلات مبلغ ۱۲۵۷۴ میلیارد تومان درآمد داشته و مبلغ ۱۲۰,۷۰ میلیارد تومان سود سپرده پرداخت کرده است. بنابراین بانک صادرات طی عملکرد تجمیعی تراز مثبت ۴ درصد را ثبت کرده است.

تراز بانک صادرات در مرداد ماه نسبت به تیر ماه سال جاری نیم درضد کمتر شده است. همچنین این بانک در مجمع عمومی عادی سالیانه که برای سال مالی ۱۳۹۹ برگزار شده بود، به ازای هر سهم ۱۱ ریال سود نقدی تقسیم کرد. سود خالص «وبصادر» ۱۱۷۵۲ میلیارد تومان و سود انباشته این بانک ۳۰۹۲ میلیارد تومان بوده است.

 

بانک صادرات در سال گذشته

شرکت بانک صادرات ایران در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ و در صورت‌های مالی تلفیقی به ازای هر سهم ۷۳۷ ریال سود محقق کرده است. که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹۸۴ درصد افزایش داشته است.

همچنین «وبصادر» با سرمایه ثبت شده ۱۷۵۳۵ میلیارد تومان طی عملکرد ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۱۳۹۹ مبلغ ۱۲۹۲۲ میلیارد تومان سود محقق کرده است.

 

اخبار مرتبط
دریافت وام و تسهیلات با وثیقه قراردادن سهام به صورت غیر حضوری / عضو اجرائی هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران با یادآوری اینکه بانک‌ها در زمان وصول مطالبات خود نیز با دعاوی مختلف در مراجع متعدد روبه‌رو هستند که امکان وصول مطالبات را تضعیف می‌کند، گفت: با آسیب‌شناسی‌های انجام شده در بانک صادرات ایران توانسته‌ایم این معضل را با تهیه سامانه توثیق الکترونیکی دارایی «ست» برطرف کنیم.
بانک اول - «فهرست تسهیلات و تعهدات اشخاص مرتبط» بانک صادرات ایران و موسسه اعتباری ملل منتشر شد.
بانک اول - بانک صادرات این در بخشنامه‌ای محدودیت‌های جدیدی را در حوزه خدمات بانکی برای اتباع غیرایرانی اعلام کرده است.
بانک اول - سامانه پرداخت لحظه‌ای «پل» بانک مرکزی در بانک صادرات ایران عملیاتی و پرداخت‌های خرد تا سقف ١٥٠ میلیون ریال با هزینه کمتر به صورت آنی به حساب ذی‌نفع واریز می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها