جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

ارتباط سایت بیمه ملت با صفحات فروش نمایندگان برای خریدهای آنلاین فراهم شد

24 خرداد 1401
ارتباط سایت بیمه ملت با صفحات فروش نمایندگان برای خریدهای آنلاین فراهم شد

به گزارش بانک اول پیرو رونمایی از «صفحه فروش اختصاصی نمایندگان بیمه ملت» با همکاری و مشارکت مدیریت فناوری اطلاعات و مدیریت توسعه کسب و کار دیجیتال شرکت، امکان اتصال صفحه فروش آنلاین نمایندگان با سایت بیمه ملت فراهم شد.

بر اساس این گزارش؛ مشتریان و مراجعه‌کنندگان به سایت اصلی بیمه ملت می‌توانند از طریق دو آیکون پیش‌بینی شده در بخش «سبا ملت» موجود در منوی سایت و نیز بخش «سبا ملت» موجود در صفحه سوم سایت، بر روی گزینه «خرید اینترنتی بیمه‌نامه» کلیک کنند.

بیمه ملت  

با لمس این گزینه و پس از انتخاب نام استان و شهر، امکان انتخاب نمایندگان فعال بیمه ملت در نقشه‌ی نمایش داده شده فراهم می‌شود و متقاضی می‌تواند نماینده مورد نظر خود را انتخاب کند تا به صفحه اختصاصی نماینده هدایت شود.

 

گفتنی است؛ کلیک بر روی آیکون نمایندگان فاقد صفحه فروش، متقاضی را مجددا به فضای جست‌وجو راهنمایی می‌کند./اقتصادانلاین

بیمه ملت

 
 
اخبار مرتبط
برای اولین بار در نظام بانکی، افراد بالای ۶۵ سال سن در شعب بانک ملت بدون صف و با اولویت در سامانه نوبت دهی خدمات دریافت می کنند.
شرکت های بورسی موظفند در راستای شفافیت اقتصادی و رعایت حقوق سهامداران، اطلاعات با اهمیت خودشان را در سامانه کدال(سامانه جامع اطلاع‌رسانی ناشران بورس و فرابورس ایران) منتشر کنند. چهار روز قبل سازمان بورس با ارسال نامه‌ای به بانک ملت خواستار توضیح درباره اخباری مبنی بر قبول مالکیت پرسپولیس شد.
علاوه بر خدمات بانکی در شعب بانک ملت، سامانه های غیرحضوری مختلف و متنوع این بانک از جمله پیشخوان الکترونیک، بانکداری اینترنتی، همراه بانک، مگابانک و پایانه های خودپرداز و خوددریافت نیز در تمامی ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمت به مشتریان گرامی است.
پرداخت الکترونیکی بهای سوخت در سامانه هوشمند از طریق درگاه بانک ملت انجام می شود و همزمان با بروز اختلال در عرضه بنزین از صبح امروز، شایعات درباره اختلال در سامانه های بانک ملت نیز تشدید شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها