پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

آخرین خبر وزیر کشور از طرح تردد شبانه

24 خرداد 1401
آخرین خبر وزیر کشور از طرح تردد شبانه

به گزارش بانک اول احمد وحیدی وزیر کشور عصر امروز (سه‌شنبه) در حاشیه جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه امروز، طرح شهید سلیمانی مورد بررسی قرار گرفت و قرار بر این شد که با تقویت هر چه بیشتر آن بتوانیم مرحله‌ شناسایی، مراقبت، قرنطینه، حمایت و واکسیناسیون را با دقت و سرعت بیشتری انجام دهیم.

وی افزود: مقرر شد در مرحله شناسایی میزان تست‌ها را بیشتر کنیم تا به شکلی هوشمند بتوانیم مراحل قرنطینه را بهتر پیاده‌سازی کنیم. 

وحیدی با بیان اینکه بنا بر این شد که حمایت‌های شخصی  و صنفی را مجددا مورد بررسی قرار دهیم، خاطرنشان کرد: نسبت به سرعت بخشی واکسیناسیون کاملا این آمادگی از طرف وزارت بهداشت با تمهیداتی که صورت گرفته وجود دارد و باید مردم با توجه به این‌ آمادگی ها هر چه سریعتر برای واکسیناسیون مراجعه کنند  تا موضوع واکسیناسیون در کمترین زمان ممکن به انتها برسد. 

وزیر کشور افزود: بحث دیگر نشست امروز راجع به پیگیری تامین معوقات کادر درمانی بود که بخش‌هایی از این معوقات پرداخت شده و معوقات به مرور تکمیل خواهد شد.

وی با اشاره به محدودیت‌های کرونایی و رفع آنها هم تصریح کرد: برخی محدودیت‌هایی که می‌تواند برداشته شود به ویژه برخی مشاغل مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد با زدن دو دوز واکسن این محدودیت ها نیز برداشته شود.

وحیدی ادامه داد: راجع به ترددهای مرزی و کنترل دقیق‌تر تست در مبادی ورودی و خروجی به شکل زمینی و هوایی بحث شد و مقرر شد تمهیدات قوی‌تری در این‌باره وضع شود. 

وزیر کشور در پاسخ به سوالی درمورد برداشتن محدودیت های شبانه خاطرنشان کرد: تردد شبانه تا تعداد فوتی‌ها به میزان قابل توجهی کاهش نیابد، برداشته نخواهد شد و ما به دنبال رفع محدودیت‌ها هستیم اما این موضوع باید همراه با کاهش ابتلا و فوتی‌ها باشد./دنیای اقتصاد

اخبار مرتبط
در این مصوبه علاوه بر ضریب حقوق شاغلان و بازنشستگان، مبالغ حداقل حقوق و مزایای مستمر، حداقل حکم کارگزینی و سقف خالص پرداختی متوسط ماهانه کارمندان نیز مشخص شده است.
رییس پلیس فتا تهران تأکید کرد: افراد باید پس از مواجهه با این گونه پیام‌ها، حتی از طرف اعضای خانواده‌ی خود، قبل از اقدام به واریز وجه از طریق تماس تلفنی صحت آن پیام را بررسی کنند؛ چرا که ممکن است شبکه‌ی اجتماعی ارسال‌کننده‌ی پیام هک شده باشد و او این پیام را نفرستاده باشد.
معاون بهره برداری و فروش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ادامه داد: کالا‌های اساسی شامل لوازم خانگی برقی، لوازم آشپزخانه، کالای دیجیتال، وسایل سرمایشی، گرمایشی و ... است.
از بین تمام ایده‌ها و فعالیت‌های ایلان ماسک از خودرو‌های تسلا گرفته تا موشک‌های اسپیس ایکس، تصاحب توئیتر، برنامه‌های استعمار مریخ شاید شرکت مخفی تراشه‌های مغزی او با نام "نورالینک" خطرناک‌ترین آن‌ها باشد. نورالینک برای چه به وجود آمده است؟

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها