ﺳﻪشنبه, 28 فروردین 1403 2024,April

سهمیه بنزین مهرماه ۱۴۰۰ امشب واریز می‌شود + جزئیات

24 خرداد 1401
سهمیه بنزین مهرماه ۱۴۰۰ امشب واریز می‌شود + جزئیات

به گزارش بانک اول، فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی  با بیان اینکه این ماه نیز همچون ماه‌های گذشته ۶۰ لیتر سهمیه بنزین به کارت هوشمند سوخت خودرو‌های شخصی و ۲۵ لیتر بنزین به کارت سوخت موتورسیکلت‌ها با قیمت ۱۵۰۰ تومان واریز می‌شود، اظهار کرد: سهمیه سوخت خودرو‌های عمومی و خدماتی نیز مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز خواهد شد.

وی افزود: با توجه به مدت ۹ ماهه تعیین‌شده برای ذخیره‌سازی سهمیه سوخت خودروها، سهمیه واریزی سوخت خودرو‌های شخصی که سقف ۹ ماهه آن‌ها تکمیل شده باشد و به سقف ۵۴۰ لیتر ذخیره رسیده باشد، اضافه نخواهد شد، بنابراین مالک هر خودرو تنها می‌تواند سهمیه ۹ ماه گذشته را (۵۴۰ لیتر برای خودرو‌های سواری و ۲۲۵ لیتر برای موتورسیکلت‌ها) در کارت سوخت شخصی خود ذخیره کند.

سخنگوی شرکت پخش فراورده‌های نفتی با تاکید بر اینکه این مدت ۹ ماه کاهش نیافته است گفت: هموطنان همچنان می‌توانند تا سقف ۹ ماه سهمیه واریزی خود را در کارت سوختشان ذخیره و مصرف کنند.

به گزارش ایسنا، سهمیه‌بندی بنزین از ساعت صفر روز جمعه، ۲۴ آبان‌ماه سال ۱۳۹۸ براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه، برای همه وسایل نقلیه بنزین‌۱۵۰۰ تومان و هر لیتر بنزین آزاد ۳۰۰۰ تومان و بنزین سوپر نیز ۳۵۰۰ تومان قیمت‌گذاری شد./ ایسنا

اخبار مرتبط
آزمون استخدام ۲۵ هزار نفر که ۲۸ مهر امسال برگزار شد در راستای تامین نیروی انسانی مراکز درمانی تازه افتتاح شده حوزه سلامت در سراسر کشور بوده است. بررسی ها نشان می دهند که مراحل جذب و گزینش افراد قبول شده در این آزمون در حال انجام است.
دستمزد روزانه کارگران، ۲۱۲۳۳۱۳ ریالِ مصوب شورایعالی کار، فقط ۳.۱۶ دلار است؛ کارگران ایرانی برای روزی ۳ دلار کار می‌کنند؛ دستمزد روزانه‌ی ۳ دلاری با هر متر و معیار استاندارد و بین‌المللی که بسنجیم، یک دستمزد به شدت زیر خط فقر است که با آن نمی‌توان نیازهای خوراکی را در حد آنچه علیرضا خرمی، فعال کارگری و عضو شورای اسلامی کار پلی اکریل اصفهان، «بخور و نمیر» می‌نامد، برآورده سازد.
روز گذشته جلسه‌ای با حضور اعضای شورای عالی کار در وزارت کار برگزار شد و اخبار دریافتی بیانگر این بود که قرار است برخی آیتم‌های مزد ۱۴۰۳ مجدداً مورد بررسی قرار گیرد و احتمال افزایش حق مسکن کارگران وجود دارد.
سامانه اعتبارسنجی با بررسی تسهیلات دریافتی افراد از بانک‌ها و مؤسسات مالی مختلف و چگونگی پرداخت اقساط آن‌ها و بررسی چک‌های برگشتی همان فرد، به او امتیاز و رتبه اعتباری می‌دهد. هر قدر پرداخت اقساط به‌موقع و بدون تأخیر باشد، رتبه اعتباری بالاتر می‌رود. تاخیر در پرداخت اقساط وام یا داشتن چک برگشتی هم امتیاز او را پایین‌تر می‌آورد. پس رتبه اعتباری می‌تواند نشان‌دهنده خوش‌حساب یا بدحساب بودن افراد در انجام تعهدات مالی و بانکی باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها