جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

ارز دیجیتالی بیت کوین؛ جدیدترین راه دریافت کمک مالی در توئیتر

24 خرداد 1401
ارز دیجیتالی بیت کوین؛ جدیدترین راه دریافت کمک مالی در توئیتر

به گزارش بانک اول به نقل از cnbc، توئیتر روز پنجشنبه اعلام کرد که اکنون به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از بیت کوین به حساب‌های مورد علاقه خودشان در این شبکه اجتماعی پول پرداخت کرده و به محتوای مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند. این شرکت در ماه می ویژگی جدیدی را به عنوان یک قابلیت آزمایشی برای دریافت پول از کاربران جهت استفاده از محتوایی که در توئیتر ارسال می‌کنند، معرفی کرد. مسئولان این شرکت به تازگی اعلام کرده اند که این ویژگی از این هفته به صورت جهانی برای همه کاربران iOS منتشر می‌شود و در هفته‌های آینده نیز در دسترس کاربران اندروید قرار می‌گیرد.

روش های پرداخت پول در توئیتر

پیش از این، کاربران می‌توانستند با استفاده از خدمات پرداخت سنتی مانند برنامه Square's Cash و PayPal Venmo از ارز فیات استفاده کنند. اکنون توئیتر سرویس کیف پول بیت کوین Strike را ادغام کرده تا سازندگان بتوانند ارز دیجیتالی بیت کوین را هم دریافت کنند. این شرکت همچنین به کاربران اجازه می‌دهد آدرس خود را برای ارسال و دریافت نکات در مورد ارز‌های رمزنگاری شده اضافه کنند. توئیتر هیچ گونه پولی را که از طریق این آپشن ارسال می‌شود، دریافت نمی‌کند. ادغام بیت کوین با ویژگی راهنمای توئیتر تعجب آور است، زیرا جک دورسی، مدیرعامل این شرکت یکی از سرسخت‌ترین حامیان این ارز رمزنگاری شده است.

علاوه بر این، توئیتر در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد مجموعه دارایی‌های دیجیتالی NFT خود را در شبکه اجتماعی احراز هویت کرده و به نمایش بگذارند. این شرکت جزئیات زیادی در مورد این پروژه بلاکچین ارائه نکرد، اما گفت که این روش دیگری برای حمایت از سازندگان ارز دیجیتال است. علاوه بر بلاکچین، توئیتر همچنین از راه اندازی صندوقی برای کاربرانی که میزبان اتاق‌های صوتی Spaces هستند به عنوان راهی برای ایجاد انگیزه برای رویداد‌های صوتی زنده خبر داد. سال گذشته، این شرکت Spaces را معرفی کرد که ویژگی است که در آن کاربران می‌توانند در اتاق‌های مجازی و فقط به شکل صوتی با دیگران ارتباط برقرار کرده و با آن‌ها چت کنند. این شرکت امیدوار است صندوق آینده کاربران بیشتری را برای میزبانی رویداد‌های صوتی زنده در توئیتر تشویق کند.


باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط
بازار ارزهای دیجیتال، مورد توجه بسیاری افراد و شرکت ها قرار رفته و امروزه بسیاری از معاملات جهانی با رمز ارز ها صورت می گیرد. برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، مدیرعامل ریپل، با اشاره به رونق اخیر بازار ارزهای دیجیتال، بر اهمیت کاربرد واقعی ارزهای دیجیتال برای موفقیت در این دوره تاکید کرد.
رمزارزهای دیجیتال همچنان در مسیر نزولی هستند و بیت‌کوین و اتریوم سقوط کردند.
بیت‌کوین در بهترین روز‌های خودش قرار دارد و با احتساب بازدهی ۵۰ درصدی در یک ماه به یک قدمی کانال ۷۰ هزار دلار رسیده است. افزایش قیمت بیت کوین از این جهت در روز‌های اخیر مورد توجه تریدر‌ها و افکار عمومی قرار گرفته که رهبر بازار ارز دیجیتال رسما پا به محدوده جدیدی گذاشته اما از یک ماه قبل به این طرف اتریوم به‌عنوان دومین رمزارز برتر بازار سود ۶۰ درصدی برای سرمایه‌گذارانش به ارمغان آورده و اوضاع دوج‌کوین، شیبااینو و بایننس نیز که جزو ۱۰ رمزارز برتر بازار قرار می‌گیرند، از خود بیت‌کوین توپ‌تر بود
قیمت بیت کوین از اوایل سال جاری بیش از ۵۵ درصد افزایش یافته که عمدتاً به دلیل تایید صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین بوده است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها