پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

وام فوری طرح تابش بانک ملت تا 300 درصد مبلغ سپرده و تا سقف 1 میلیارد 60 ماهه

24 خرداد 1401
وام فوری طرح تابش بانک ملت تا 300 درصد مبلغ سپرده و تا سقف 1 میلیارد 60 ماهه

وام فوری طرح (تابش) بانک ملت

به گزارش بانک اول پرداخت تسهیلات در قبال سپرده بلندمدت چند سالی است که در سبد مصارف بانک ها قرار گرفته است , و بسیاری از بانک های کشور با وثیقه قرار دادن سپرده بانکی مشتری تا درصد معینی از سپرده را به مشتری وام می دهند.در این نوع وام ها مشتری می تواند علاوه بر حفظ دارایی خود و دریافت سود آن برای بر طرف کردن نیاز نقدی خود از وام فوری و بدون ضامن هم استفاده کند.

البته اکثر بانک ها معمولا درصدی کمتر از مبلغ سپرده را به متقاضی وام می دهند مثلا درصدی بین 60 الی 80 درصد مبلغ سپرده بلند مدت  ! که این موضوع باعث سرخوردگی بعضی از مشتریان شده است به طوری که در پیام های گلایه آمیز بسیاری که از طرف کاربران بانک اول به سایت و کانال ارسال شده است , تعدادی از مشتریان این نوع وام را مقرون به صرفه نمی دانند, ولی در طرح تابش بانک ملت به این موصوع توجه شده است و با پرداخت تسهیلات تا 300 درصد(3 برابر)  مبلغ سپرده  بلند مدت به مشتریان حقیقی و حقوقی موافقت می شود.

البته در صورتی که مبلغ اصل و سود وام از میزان سپرده مشتری بیشتر شود , بانک وثیقه لازم را علاوه بر سپرده بلند مدت از مشتری اخذ می کند.

طرح تابش بانک ملت نوعی تسهیلات اعتباری است که در جهت حفظ منافع و سپرده های کوتاه مدت و بلند مدت در دو بخش مصارف شخصی و تسهیلات کسب و کاری در قالب اعتبار در حساب جاری و عقد مرابحه و همچنین کارت اعتباری مرابحه  در قبال سپرده سرمایه گذاری بلند مدت و کوتاه مدت پرداخت می‌گردد. 

- شرایط  دریافت تسهیلات آنی به اعتبار شخص(تابش):

تسهیلات شامل کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی بوده و سقف فردی تسهیلات از 70% تا 300% مبلغ سپرده های مدت دار می‌باشد.( سقف تسهیلات در قالب عقد مرابحه و اعتبار در حساب جاری 10.000 میلیون ریال و در قالب کارت اعتباری مرابحه 500 میلیون ریال می‌باشد)

نکته1:کل مبلغ سپرده تا زمان تسویه کامل تسهیلات پرداختی در توثیق خواهد بود و مازاد وثیقه لازم مطابق مقررات اعتباری بانک بایستی تأمین شود و تغییر وثیقه تسهیلات اعطایی از محل این طرح(سپرده بلند مدت توثیق شده) به سایر وثایق مجاز نمی باشد. 

نکته 2:این تسهیلات در قبال سپرده بلند مدت معادل ۱۱۰ % اصل و سود تسهیلات، بدون ضامن به تمامی مشتریان (فارغ از رتبه اعتباری) با نرخ سود سالیانه ۱۸ % و در قالب عقد مرابحه قابل اعطا می باشد.

- مزایای وام فوری (تابش):

- تسهیلات آنی به اعتبار شخص (تابش) از اخذ پیش دریافت و تفاوت حداقل نرخ 3 درصدی سود تسهیلات با سپرده مستثنی می باشد.

- اعطای مجدد تسهیلات آنی به اعتبار شخص (تابش)  پس از تسویه تسهیلات مجاز می باشد. 

-اعطای تسهیلات آنی به اعتبار شخص (تابش) در قالب کارت و عقد مرابحه به دارنده حساب سپرده توثیقی و صرفاً یکی از اقارب (شامل پدر، مادر، همسر و فرزند)  مجاز می باشد.

-استفاده از تسهیلات آنی به اعتبار شخص (تابش) به صورت همزمان در قبال سپرده بلندمدت و کوتاه مدت در قالب مصارف کسب و کار و عقد مرابحه (با صدور کارت و بدون صدور کارت) به شرط رعایت سایر ضوابط من جمله سقف فردی تسهیلات و پوشش وثیقه نقد مطابق شرایط اعلام شده بلامانع خواهد بود.

- نحوه دریافت وام فوری (تابش):

اشخاص حقیقی و حقوقی متقاضی می توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک ملت، نسبت به ارائه درخواست و انجام مراحل مربوطه طبق قوانین موجود اقدام نمایند.

- مشخصات کلی تسهیلات آنی به اعتبار شخص(تابش):

عنوان

کارت اعتباری مرابحه

اعتبار در حساب جاری/عقد مرابحه

سقف تسهیلات قابل اعطا

500 میلیون ریال

10.000 میلیون ریال
نوع سپرده  کوتاه مدت و بلند مدت
مدت بازپرداخت 12 ماهه، 24 ماهه و 36 ماهه

از 24 ماه تا 36 ماه

هزینه آبونمان/ اعتبار سنجی/کارشناسی مطابق ضوابط و مقررات جاری بانک

بانک اول

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
اصغر سیرانی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

در چند پرونده به جرم کلاهبرداری و صدور چک بلامحل محکوم شدم و نمی‌توانم حساب بانکی باز کنم، برای گرفتن وام راهکار دیگری هست یا نیست

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها