پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

کارت اعتباری 500 میلیون ریالی بانک صادرات با اقساط 36 ماهه

24 خرداد 1401
کارت اعتباری 500 میلیون ریالی بانک صادرات با اقساط 36 ماهه

طرح همیاران سپهر بانک صادرات ٬ وام تا سقف 500 میلیون ریال

به گزارش بانک اول در سالهای اخیر بانک ها با هدف تسریع در پرداخت وامهای خرد به آحاد جامعه هم به منظور افزایش مصارف خود و کسب سود بیشتر و هم در جهت کسب رضایتمندی مشتریان مراجعه کننده به شعب و حفظ منابع مشتریان خود از ارائه کارت های اعتباری در پرداخت وام در قالب عقد مرابحه استفاده می نمایند.

بانک صادرات نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با ارائه کارت اعتباری در قالب طرحی به نام «همیاران سپهر» به نیاز مشتریان جهت دریافت تسهیلات خرد پاسخ می دهد.

وام کارت اعتباری همیاران سپهر بانک صادرات تا سقف 500 میلیون ریال و با سود 15 و 18 درصدی به مشتریان پرداخت می شود.

مهلت استفاده از این کارت 3 ماه و مدت زمان بازپرداخت اقساط وام 36 ماه است.

وام بانک صادرات

تعداد شرکت‌های تولیدی داخلی طرف قرارداد با طرح «همیاران سپهر» بانک صادرات ایران به ٣٩ شرکت رسید و زیرساخت‌های لازم برای تسهیل خرید مستقیم مشتریان از تولیدات متنوع این واحدها توسط بانک فراهم است.

به گزارش روابط‌ عمومی بانک صادرات ایران، این بانک با استفاده از ظرفیت طرح «همیاران سپهر» در توافق و امضای تفاهم‌نامه همکاری با ٣٩ شرکت و برند بزرگ و معتبر تولیدی داخلی، شرایط استفاده از تسهیلات و خرید بی واسطه از این شرکت‌ها را برای مشتریان و هموطنان تسهیل کرده که علاوه بر درگاه‌های بانکداری الکترونیک، امکان خرید از بیش از هزار و شش فروشگاه را فراهم آورده است.

متقاضیان می‌توانند در طرح «همیاران سپهر» بانک صادرات ایران در قالب عقد مرابحه (اقساطی)، تا سقف ٥٠٠ میلیون ریال از کارت اعتباری «همیاران‌ سپهر» بانک صادرات ایران محصولات داخلی باکیفیت خریداری کنند.

در این طرح که با انگیزه کمک به تولید و تسهیل فروش اعتباری محصولات داخلی با کیفیت و بالا بردن قدرت خرید مردم توسط بانک صادرات ایران عملیاتی شده، اسامی فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های جدید شرکت‌ها و کارخانجات تولیدی طرف قرارداد با این بانک به‌روزرسانی شده و دامنه انتخاب هموطنان برای استفاده از تولیدات مرغوب داخلی و بهره‌مندی از تسهیلات بانک صادرات ایران گسترده‌تر شده است.

شرکت‌های تولیدی و عرضه‌کنندگانی در این طرح امکان مشارکت دارند که دارای چرخه توزیع متمرکز شامل فروشگاه‌ها و مراکز فروش متعدد باشند. اعتبار کارت‌های اعتباری «همیاران سپهر» سه ماهه بوده و بازپرداخت تسهیلات آن حداکثر ٣٦ ماهه با نرخ سود ١٥ و ١٨ درصد خواهد بود.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های بیش از ٣٩ شرکت تولیدی داخلی طرف قرارداد، مراجعه مستقیم به شعب یا سایت بانک و شرکت، ضمن اطلاع از شرایط برخورداری از مزایای کارت اعتباری «همیاران سپهر»، درخواست خود را به بانک ارائه کنند./بانک اول

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
سعید مهرابی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام ، چرا صحبتی از ضامنهایی که باید داشته باشی نکردین، من ۱سوال دارم خداوکیلی جواب بدین خداوکیلی الان میگین وام داره میده فلان بانک خوب به کی میده ؟ به ادمهایی مثل من که دارن از صبح تا شب کار میکنن و یک زندگی معمولی دارن ولی پارتی ندارن ،ضامن ندارن و تا به امروز به هیچ کسی هیچ بدهی ندارن ، که نگین بد حساب هستن شاید کسی نمیاد ضمانت کنه ، نه خدا وکیلی کسی ندارن تو فامیل درجه ۱ ، خوب پس چطوری وام بگیرن ؟ مثل همیشه واسه پولدارها و یا بهتر یگم قشر متوسط رو به بالا ست خدایی من وام ازدواج هم نتونستم بگیرم واسه همین ضامن ، یکم به فکر ادمهایی ابرو دار ولی بی ضامن و پارای باشین

ایمان ابراهیمی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

البته باید در نظر داشته باشید برخلاف برخی بانکها،بانک صادرات مبلغ هفت و نیم میلیون تومان را تازمان تسویه اقساط در حساب شما بلوکه می نماید!!!

علی شکوهی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

چه فایده از این کار که توروموظف میکنه فقط کالا بخری اون هم کالای ایرانی ودر مدت زمان سه ماه

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها