جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

وام قرض الحسنه بانک مهر ایران با کارمزد 0 الی 4 درصد و اقساط 60 ماهه

24 خرداد 1401
وام قرض الحسنه  بانک مهر ایران با کارمزد 0 الی 4 درصد و اقساط 60 ماهه

طرح امتیازی بانک مهر ایران , وام قرض الحسنه به انتخاب مشتری

به گزارش بانک اول , با توجه به سود بالای تسهیلات بانک های دولتی و خصوصی ,  بسیاری از مشتریان به دنبال دریافت وام با سود پایین و به عبارت بهتر وام قرض الحسنه هستند.

بانک قرض الحسنه مهر ایران با ارئه طرح امتیازی وام این امکان را به مشتریان می دهد تا با توجه به توان مالی خود در سپرده گذاری و ایجاد میانگین حساب و همچنین  بازپرداخت اقساط و مدت زمانی که فرصت دارند تا جهت دریافت وام صبر کنند نسبت به تعیین مبلغ تسهیلات , سود وام (0 الی 4 درصد) و بازپرداخت وام (6 الی 60 ماه) اقدام کنند.

متقاضیان می توانند با مراجعه به قسمت "محاسبه تسهیلات امتيازي" و درج مبلغ تسهيلات مورد نياز و نرخ کارمزد به همراه توان بازپرداخت مبلغ قسط ماهانه و انتخاب مدت ماه کسب ميانگين مدنظر(کمتر از ۶ ماه يا بالاتر از ۶ ماه)، از ميزان حداقل هاي لازم براي بهره مندي از وام قرض الحسنه اين بانك مطلع گردند كه در اين خصوص موارد ذيل جهت آگاهي بيشتر مشتريان ارائه مي گردد:

مشتریانی که توانایي ايجاد ميانگين هاي حساب بالاتري را داشته باشند، مي توانند از اولويت دريافت تسهيلات در فاصله زماني کوتاه تري جهت کسب ميانگين حساب(بطور مثال ۳ الي ۶ ماه) حسب انتخاب خود، از تسهيلات اين بانك بهره مند گردند.

مشتریان بانک مهر ایران که توانایي ايجاد ميانگين هاي حساب کمتري را داشته باشند، مي توانند از اولويت دريافت تسهيلات در فاصله زماني طولاني تري جهت کسب ميانگين حساب(بطور مثال ۷ الي ۱۲ ماه) حسب انتخاب خود، از تسهيلات اين بانك بهره مند گردند.

مشتریانی که قادر به پرداخت ماهانه اقساط بیش از ۵ ميليون ريال باشند، مي توانند از مدت بازپرداخت اقساط کوتاه تري(بطور مثال ۱۸ الي ۳۶ ماه) حسب انتخاب خود، از تسهيلات اين بانک بهره مند گردند.

مشتریانی که قادر به پرداخت ماهانه اقساط کمتر از ۵ میليون ريال باشند، مي توانند از مدت بازپرداخت اقساط طولاني تري(بطور مثال ۳۰ الي ۶۰ ماه) حسب انتخاب خود، از تسهيلات اين بانک بهره مند گردند.

وام امتیازی بانک مهر ایران

یک مثال : مشتری می تواند با کسب میانگين ۶ ماهه در حساب خود به ميزان ۷۴.۵۰۰.۰۰۰ ريال، مي تواند حدوداً از یکی از وام های  ارائه شده به شرح زير به انتخاب خود استفاده نمايد:

 

  ۱:    ۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال تسهیلات با بازپرداخت ۶ ماهه و نرخ کارمزد ۴ %

  ۲:    ۷۴.۵۰۰.۰۰۰ ریال تسهیلات با بازپرداخت ۱۶ ماهه و نرخ کارمزد ۴ %

  ۳:    ۱۶۴.۰۰۰.۰۰۰ ریال تسهیلات با بازپرداخت ۶ ماهه با نرخ کارمزد ۲ %

  ۴:    ۷۴.۵۰۰.۰۰۰ ریال تسهیلات با بازپرداخت ۹ ماهه و بدون کارمزد

 

اخبار مرتبط
بانک مرکزی بندهای مرتبط با قانون بودجه سال ۱۴۰۳ در خصوص پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. بر این اساس تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آن‌ها بعد از ۰۱‌/۰۱‌/۱۳۹۹ بوده است مبلغ سه میلیارد (۳،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ده ساله است؛ همچنین تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای زوج‌های زیر بیست و پنج سال و زوجه‌های زیر بیست و سه سال مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال خواهد بود.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. در صورتی که اشخاص، متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ می باشند، می بایست شرایط مذکور در آیین نامه قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن را دارا باشند.
بانوان متقاضی این وام، می توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور نسبت به افتتاح سپرده مربوطه اقدام و از ۴ مرحله وام قرض الحسنه این بانک(مجموعاً ۲۰۲ میلیون تومان) به صورت متوالی بهره مند شوند.
اگر خانواده‌ای صاحب فرزند سوم و بیشتر از سال ۱۳۹۹ به بعد شود نیز می‌تواند از تسهیلات قرض‌الحسنه خرید، ساخت یا وام ودیعه مسکن، بهره‌مند شود که میزان مبلغ این وام، ۳۰۰ میلیون تومان تعیین خواهد شد و زمان بازپرداخت آن نیز ۲۰ سال است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
کیارش
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

اخیرا برای وامی به شعبه ۳۰۰۴۲ مراجعه کردم ودر عین ناباوری گفتند قوانین شامل شما نمی شود !!! البته اضافه کنم قوانین خلاف بانک خلاف نظر شعبه بوده است، سامانه های ایجاد شده توسط مسئولین ستادی خوب عمل می کنند ویکی از پرسنل ساختمان مرکزی که بسیار در سامانه تلفنی ارتباط داشتم وبا متانت و صبوری انجام وظیفه می کردن بنام آقای شیری نهایت سپاس گذاری را دارم

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها