جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

وام بانک پارسیان تا 700 درصد میانگین حساب با سود 4 الی 18 درصدی و بازپرداخت 60 ماهه

24 خرداد 1401
وام  بانک پارسیان تا  700 درصد میانگین حساب با سود 4 الی 18 درصدی و بازپرداخت 60 ماهه

طرح  تسهیلاتی نوید بانک پارسیان 

به گزارش بانک اول جهت شرکت در طرح نوید بانک پارسیان و استفاده از وام لازم است ابتدا نسبت به افتتاح یکی نوع حساب سپرده قرض الحسنه جاری ( با دسته چک یا بدون دسته چک ) یا سپرده کوتاه مدت عادی و یا قرض الحسنه پس انداز اقدام نمایید.

 

نکته: برای دارندگان کسب و کارهای کوچک و متوسط می بایست حساب‌های کوتاه مدت و قرض الحسنه به دستگاه کارتخوان (pos)   یا درگاه اینترنتی (vpos)  متصل باشند.

 

شرایط استفاده از بسته اعتباری نوید پارسیان :

1- گذشت شش ماه از تاریخ افتتاح یکی از سپرده های مشتری

2- حداقل میانگین سه ماهه 30 میلیون ریال در یکی از سپرده های مشمول طرح

3- برای مشتریان کسب و کاری و مشاغل حرفه‌ای حداقل مجموع واریزی ماهیانه 150 میلیون ریال

4- برای اشخاص حقیقی (موجران، کارمندان، بانوان خانه دار سپرده گذار، مستمری بگیران .....) حداقل مجموع واریزی ماهیانه 50 میلیون ریال

 

شرایط استفاده از بسته اعتباری نوید پارسیان (برای پذیرندگان جدید دستگاه‌های کارتخوان و درگاه‌های پرداخت)

1-گذشت دوماه از تاریخ افتتاح یکی از سپرده‌هایی مشتری

2- حداقل میانگین یک ماهه 30 میلیون ریال در یکی از سپرده‌های مشمول طرح

3- حداقل مجموع واریزی ماهیانه 150 میلیون ریال

طرح نوید بانک پارسیان

 

مزایای استفاده از بسته اعتباری نوید پارسیان:

1- دریافت تسهیلات با نرخ‌های 18%,15%,12%,8%,4%، تا هفت برابر میانگین موجودی

2- مدت بازپرداخت قابل انتخاب با اقساط ماهیانه یک تا 60 ماه و یا یکجا در سررسید تا 6 ماهه

3- دریافت خدمات بیمه ای رایگان و با تخفیف بیمه پارسیان

4- ارائه ی کارت اعتباری گردشی (با قابلیت شارژ مجدد) با نرخ 18% تا سقف پانصد میلیون ریال مبتنی بر رسوب منابع و با بازپرداخت تا 36 ماه

5- امکان انتقال امتیاز تسهیلات به بستگان درجه یک یا سایر شرکا و یا پرسنل زیر مجموعه شان که دارای شرایط عمومی استفاده از این تسهیلات باشند

6- تسهیل در شرایط افتتاح حساب جاری

7- تمهیدات ویژه برای مشتریان فاقد مجوزهای شغلی و مدارک درآمدی معتبر

8- تمهیدات ویژه برای مشتریان تجاری

لازم به ذکر است که در چند سال اخیر یکی از شرایط اصلی بانک ها جهت اعطای تسهیلات داشتن مدرک شغلی معتبر نظیر جواز کسب و یا فیش حقوقی و ... می باشد , که این موضوع باعث شده بسیاری از متقاضیان وام نظیر بانوان خانه دار و یا افرادی که در مشاغل آزاد مشغول به فعالیت هستند و مدرک شغلی خاصی ندارند از دیافت تسهیلات محروم شوند.

ولی در طرح نوید بانک پارسیان تمهیداتی قرارداده شده تا افراد فقاد مدرک شغلی هم بتوانند از دریافت وام بهره مند گردند.

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها