پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

وام 100 میلیون تومانی بانک ملت به دارندگان کارت پایان خدمت با اقساط 60 ماهه

24 خرداد 1401
وام 100 میلیون تومانی بانک ملت به دارندگان کارت پایان خدمت با اقساط 60 ماهه

وام 100 میلیون تومانی بانک ملت جهت اشتغال سربازان وظیفه

به گزارش بانک اول  در اطلاعیه بانک ملت آمده است٬ اعطای تسهیلات مرابحه جهت اشتغال سربازانی که خدمت وظیفه خود را سپری کرده اند با معرفی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح ٬ شرایط و ظوابط اجرایی اعطای تسهیلات به شرح ذیل ابلاغ می گردد:

سقف مبلغ وام : حداکثر 100 میلیون تومان 

مدت تسهیلات : حداکثر 5 سال (60 ماه) با بازپرداخت ماهیانه

نوع وام / تسهیلات : کارت / عقد مرابحه

نرخ سود : 18 درصد

نوع وثایق و ضامنین: قرارداد و سفته با ضمانت کاملا معتبر (کارمند دارای کسر اقساط و حساب جاری دارای معدل) ٬ و یا وثیقه ملکی غیر منقول داخل شهری ( سند ملکی)

نحوه معرفی مشمولین : اعطاء وام صرفا به سربازان ترخیص شده دارای مهارت تعلق می گیرد که درخواست آنها از سوی گروه کاری مهارت و اشتغال کارکنان وظیفه که ذیل معاونت استانداری ها ایجاد شده است ٬ مورد تایید قرار کرفته و به بانک معرفی می شوند.

متقاضیان و ضامنین باید فاقد هرگونه چک برگشتی و تسهیلات معوق در سیستم بانکی کشور باشند.

این تسهیلات فاقد مسدودی حساب هست و برای دریافت آن نیاز به میانگین حساب در بانک ملت  نیست.

قبلا نیز در خبره آمده بود این تسهیلات به سربازان وظیفه ای که در ایام خدمت موفق به دریافت گواهینامه مهارتی از ادارات و سازمان های مربوطه (فنی و حرفه ای-جهاد کشاورزی و ....) شده اند و طی سال های ۹۷، ۹۸، ۹۹ و سه ماهه اول ۱۴۰۰ از خدمت مقدس سربازی ترخیص شده اند تعلق می گیرد.

 

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
مهدی حاجیان
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

ما ک نفهمیدیم دقیقا باید به کجا مراجعه کنیم. خواهش میکنم کسی میدونه اطلاع بده

بنده خدا
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

خوب اگه ضامن کارمند داشتن یا ملک با سند دیگه چرا بیان وام بگیرند خودشون رو بدبخت کنند میرن از همون کارکمند پول قرض می کنند یا ملک رو میفروشند

ابوالفضل امینی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

چه کاری انجام بده که اینقدر سود داشته باشه %۱۸ رو بیاره بده به بانک.

ملت شریف مظلوم
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

این وام معلومه که مال فرزندان مظلوم وزیر و نماینده مجلس و امثالهم هست نه فرزندان ملت بدبخت به به گو

رضا آشوری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام واقعا طرح جالبیه با ۱۰۰ میلیون وام ناهی دومیلیون ونیم کاری راهم شروع کرد بقیه خرج زندگی از کجا بیاد این طرحها همش به نفع بانکها است والسلام

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها