پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

همه چیز در مورد افتتاح حساب ارزی در بانک ملی

24 خرداد 1401
همه چیز در مورد  افتتاح حساب ارزی در بانک ملی

به گزارش بانک اول حساب های ارزی بانکی مانند دیگر حساب های بانکی، بسته به ویژگی‌ های خود انواع مختلفی دارند. برای نمونه بانک‌ ها امکان افتتاح انواع حساب‌ های جاری، حساب‌ های پس‌ انداز، حساب‌ های قرض الحسنه و همچنین حساب‌ های مدت‌ دار را فراهم کرده اند تا سرمایه‌ داران از انواع سپرده‌ های ارزی بهره‌ مند شوند.

حساب ارزی بانک ملی ایران این امکان را برای مشتریان خود (در ۳۶۰ شعبه ارزی بانک ملی ایران) فراهم کرده است تا ضمن بهره مندی از یک صندوق مطمئن برای نگهداری ارز (دلار، یورو و یا درهم) خود، با دریافت سود مناسب ارزی، ارزش دارایی خود را نیز حفظ کنند. توجه داشته باشید با افتتاح حساب سپرده ارزی بانک ملی ایران که روشی مطمئن برای مصون ماندن سرمایه از نوسانات بازار ارز محسوب می شود، سپرده گذار یا سپرده گذاران می توانند هر زمان که بخواهند اصل و سود سپرده خود را به همان اسکناس تودیعی به بانک دریافت کنند…

انواع حساب های ارزی در بانک ملی ایران عبارت است از حساب قرض الحسنه پس انداز ارزی، حساب قرض الحسنه جاری ارزی و حساب سپرده مدت دار ارزی که در مقاطع زمانی یک ماهه، دو ماهه، سه ماهه، شش ماهه، نه ماهه و همچنین یکساله قابل افتتاح است.

توجه داشته باشید حداقل مبلغ موردنیاز برای افتتاح حساب مدت دار ارزی در بانک ملی ایران، معادل هزار دلار یا هزار یورو می باشد؛ همچنین شرایط عمومی برای این حساب ها همانند افتتاح حساب های ریالی است.

در انتها لازم به بیان است مدارک مورد نياز برای افتتاح حساب قرض الحسنه جاری و پس انداز ارزی (برای اشخاص حقيقی) در بانک ملی عبارت است از:

درخواست كتبی متقاضی

ارائه اصل و تصوير شناسنامه/گذرنامه و يا كارت ملی

ارائه دو قطعه عكس

تكميل فرم مربوطه

توجه داشته باشید حداقل ارز موردنياز برای افتتاح حساب پس انداز ارزی، ۱۰۰ دلار يا معادل آن به ارزهای معتبر است.

همچنین مدارک مورد نياز برای افتتاح حساب قرض الحسنه جاری و پس انداز ارزی (برای اشخاص حقوقی) نیز به شرح زیر است:

تكميل فرم درخواست افتتاح حساب

آگهی تاسيس شركت

اساسنامه/شركتنامه

روزنامه رسمی

معرفی امضا داران مجاز

شناسنامه/گذرنامه امضا داران مجاز

اخبار مرتبط
به موجب مصوبه هیأت وزیران حداقل سرمایه مورد نیاز برای تأسیس و فعالیت؛ بانک غیردولتی معادل ٢٠٠ هزار میلیارد ریال، مؤسسه اعتباری غیربانکی معادل ١٥٠ هزار میلیارد ریال و بانک قرض‌الحسنه معادل ٥٠ هزار میلیارد ریال تعیین شد.
متاسفانه ورشکستگی بانک ها معمولا از ورشکستگی هر بنگاه اقتصادی دیگر آسیب بیشتری به اقتصاد می زند، چرا که دیگر بنگاه های اقتصادی معمولا خود وابسته به بانک ها هستند. ورشکستگی یک بانک به دلیل ارتباط بانک های مختلف با یکدیگر و به دلیل تاثیر آن بر روی رفتار بازار در ارتباط با اعتماد به بانک های دیگر، می تواند یک سقوط اقتصادی را منجر شود.
حسن کاظمی عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی هم در این نشست اظهار کرد: همکاران اداره کل آموزش بانک با انتقال اولیه موسسه نور، بحث آموزش را آغاز کرده و آموزش هایی نیز در زمینه های آشنایی با محصولات و خدمات بانکی، اخلاق حرفه ای، حقوق بانکی، آشنایی با امور صندوق، تحویلداری تحت وب و... برگزار شده است.
با اعلام بانک مرکزی، از امروز موسسه اعتباری نور هم در راستای برنامه اصلاح نظام بانکی کشور به بانک ملی ایران منقل شد؛ برهمین اساس نیز سپرده‌ها، داراییها، تسهیلات، کارکنان و شعب موسسه اعتباری نور به بانک ملی ایران انتقال خواهد یافت.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
محمد تفضلی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

چه قدر قشنگو مردم را اقناع می کنید.حداقل سواد نوشتاری و محاسباتی را رعایت کنید. ۳۱۸۰۰۰ تومان معادل ۱۱.۶ $ =دلاری ۲۷۲۵۷.۱۴۴۴ حالا صد میلیون با محاسبه خود شما = ۳۶۶۸.۷۶۲ $ حالا اون ۳۵۰۰$ چطوری درآمد hope

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها