جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

خبر بسیار مهم برای بازار سرمایه

24 خرداد 1401
خبر بسیار مهم برای بازار سرمایه

به گزارش بانک اول با الزام بانکها به بارگذاری قراردادها و ثبت کلیه عملیات و محاسبات مربوط به تسهیلات در صفحه تسهیلات گیرنده و ضامنین، ازین‌ به بعد، هیچ بانکی نمی‌تواند بیش از نرخ مصوب شورای پول و اعتبار سود بگیرد و دریافت ‎سود مرکب عملا متوقف می‌شود. این موضوع یک خبر کاملا مثبت برای بازار سهام تلقی می شود.

محمدحسین حسین‌زاده بحرینی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن یک توئیت خبر داد: "با الزام بانکها به بارگذاری قراردادها و ثبت کلیه عملیات و محاسبات مربوط به تسهیلات درصفحه تسهیلات گیرنده وضامنین، زین‌پس،هیچ بانکی نمیتواند بیش از نرخ مصوب شورای پول واعتبار سود بگیرد و دریافت ‎سود مرکب عملا متوقف می‌شود".

اخبار مرتبط
شاخص فرابورس ایران نیز در معاملات امروز و در ادامه روند نزولی خود با ۵۱ واحد رشد، از مرز ۲۶ هزار واحد عبور کرد و به ۲۶ هزار و هفت واحد رسید.
یک کارشناس اقتصادی درباره موضوعات مختلف اعم از انس طلا، رمزارز، بورس ایران معتقد است سال آینده باید بهترین پرتفو را از میان این گزینه ها انتخاب کرد.
به این ترتیب به نظر می‌رسد اگرچه بازار سهام طی روزهای آینده ممکن است فراز و فرودهایی را تجربه کند اما دست کم تا پیش از آغاز فصل مجامع، عرصه چرخش سرمایه باشد.
سازمان خصوصی سازی در 2 اطلاعیه جداگانه قیمت پایه و شرایط عرضه سهام دو شرکت فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها