جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

اینترنت بانک صادرات

24 خرداد 1401
اینترنت بانک صادرات

به گزارش بانک اول استفاده از خدمات الکترونیک بانک ها روز به روز بیشتر و گسترده تر می شود و تمامی افرادی که حداقل یک حساب بانکی دارند حتما باید بتوانند بعضی از امور بانکی خود را به صورت غیر حضوری انجام دهند.

بسیاری از امور بانکی مانند پرداخت قبوض ٬ پرذاخت اقساط و ... که درگذشته فقط از طریق مراجعه حضوری به شعب بانک ها امکان پذیر بود ٬ امروزه فقط از طرق الکترونیک قابل انجام هست.

اینترنت بانکها یکی از بسترهای انجام غیر حضوری امور بانکی هستند که بیشترین خدمات را در طیف وسیعی از پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن گرفته تا مدیریت حساب ها٬ مشاهده صورت حساب و انجام انواع حواله های بانکی و ... را می توان با آنها انجام داد.

بانک صادرات ایران از جمله بزرگترین بانک های کشور در بستر اینترنت بانک بستر مناسبی را برای استفاده مشتریانش جهت  انجام امور بانکی خود فراهم کرده است.

جهت ورود به اینترنت بانک صادرات روی لینک زیر کلیک کنید:

جهت ورود به اینترنت بانک صادرات کلیک کنید

همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید در قسمت اول باید نوع رمز یاب را انتخاب کنید که سه گزینه را مشاهده خواهید کرد: 1.سخت‌افزاری توکن 2.ایستا با پیامک 3.نرم‌افزار موبایل یو اس اس دی می باشد که به‌دلخواه یکی را انتخاب کنید که ما در این قسمت ایستا با پیامک را انتخاب کردیم.

سپس در قسمت بعدی نام کاربری و کلمه عبور را می‌بینید، برای دریافت نام کاربری و کلمه عبور حتما به دلایل امنیتی باید به یکی از شعب بانک صادرات مراجعه کنید و درخواست کنید که نام کاربری و کلمه عبور اینترنت بانک را در اختیار شما قرار دهند، سپس بعد از پر کردن فرم در نظر گرفته شده متصدی بانک نام کاربری و کلمه عبور را به صورت چاپ‌شده و محرمانه در اختیار شما قرار می‌دهد.

بعد از آن نام کاربری و کلمه عبوری که بانک به شما داده‌ است را وارد می‌کنید و کلید ورود را می‌زنید.

بعد از آن باید رمز عبور و نام کاربری خود را تغییر دهید.

حتما به یاد داشته باشید که بلافاصله بعد از ورود به سامانه پیامک اطلاع‌رسانی به شماره‌تلفن ثبت‌شده در سیستم بانکی ارسال می‌گردد در غیر این صورت نامعتبر بودن شماره‌تلفن همراه شما را نشان می‌دهد که باید از طریق تنظیمات اطلاعات شخصی خود را بررسی کنید.

نحوه عضویت در اینترنت بانک

بعد از ورود به سامانه اینترنت بانک صادرات که در بالا توضیح داده شد، روی دکمه عضویت کلیک می کنید.

دریافت رمز یکبار مصرف بانک صادرات

شما می‌توانید رمز یکبارمصرف بانک صادرات خود را با کد دستوری #719* فعال کنید، برای انجام این کار کد دستوری #719* شماره گیری کنید و دکمه تماس را بزنید.

نحوه دریافت شماره مشتری بانک صادرات

شما برای دریافت شماره مشتری بانک صادرات باید به یکی از شعب بانک صادرات مراجعه کنید و درخواست کنید که شماره مشتری را در اختیار شما قرار دهد در غیر این صورت می‌توانید از طریق تلفن‌بانک نیز اقدام کنید.

به تلفنبانک صادرات 09602 تماس حاصل کنید.

 

 

اخبار مرتبط
دریافت وام و تسهیلات با وثیقه قراردادن سهام به صورت غیر حضوری / عضو اجرائی هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران با یادآوری اینکه بانک‌ها در زمان وصول مطالبات خود نیز با دعاوی مختلف در مراجع متعدد روبه‌رو هستند که امکان وصول مطالبات را تضعیف می‌کند، گفت: با آسیب‌شناسی‌های انجام شده در بانک صادرات ایران توانسته‌ایم این معضل را با تهیه سامانه توثیق الکترونیکی دارایی «ست» برطرف کنیم.
بانک اول - «فهرست تسهیلات و تعهدات اشخاص مرتبط» بانک صادرات ایران و موسسه اعتباری ملل منتشر شد.
بانک اول - بانک صادرات این در بخشنامه‌ای محدودیت‌های جدیدی را در حوزه خدمات بانکی برای اتباع غیرایرانی اعلام کرده است.
بانک اول - سامانه پرداخت لحظه‌ای «پل» بانک مرکزی در بانک صادرات ایران عملیاتی و پرداخت‌های خرد تا سقف ١٥٠ میلیون ریال با هزینه کمتر به صورت آنی به حساب ذی‌نفع واریز می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها