پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

بانک ملی با شرایط ویژه 300 میلیون تومان وام پرداخت می کند

24 خرداد 1401
بانک ملی با شرایط ویژه 300 میلیون تومان وام پرداخت می کند

به گزارش بانک اول بنابر اعلام محمدرضا حسین‌زاده، اقشار متوسط جامعه به تسهیلات کم بهره و با نرخ سود پایین نیاز دارند. این طرح هم به منظور فراهم کردن شرایطی برای اعطای تسهیلات به اقشار کم درآمد جامعه شکل گرفته است. به گفته حسین‌زاده، سقف تسهیلات این طرح به درخواست متقاضی تا سه برابر مانده سپرده اولیه قابل افزایش است. بنابراین امکان استفاده از این طرح برای رفع نیازهای ضروری وجود دارد.

 

طرح صدف در واقع نوعی تسهیلات اعتباری است که در قبال سپرده‌های شش ماهه، ۹ ماهه و یک ساله در قالب عقد مرابحه پرداخت می‌شود. مدت بازپرداخت تسهیلات اعطایی این طرح هم از ۱۲ تا ۶۰ ماه اعلام شده است.

طرح صدف بانک ملی چیست؟

در طرح صدف بانک ملی شما می‌توانید با ایجاد میانگین حساب ۶،‌۹ و ۱۲ ماه تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات با سود ۱ تا ۱۸ درصد دریافت کنید. خب چطوری؟

این طرح شامل چه کسانی می‌شود؟

تمامی افراد که شامل مشاغل از پزشکی، وکلا، کارگر، کارمند، راننده، قضات، عضو هیات علمی دانشگاه، مهندسان، کارآفرین و سرپرستان خانواده‌ها، مکانیک‌ها و… می‌توانند با سپرده‌گذاری از این تسهیلات بانک ملی استفاده کنند.

شرایط استفاده و تضمین وام صدف بانک ملی

  • اعطای تسهیلات در این طرح به پزشکان، وکلا، قضات و اعضای هیات علمی دانشگاه ها تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان با ۲ نفر ضامن معتبر امکان‌پذیر است.
  • کارکنان و مدیران شرکت‌ها براساس میانگین مانده حساب تا سقف ۲۵۰ میلیون تومان مشروط به اینکه حقوق آنها توسط بانک ملی ایران پرداخت شود با تضمین بازپرداخت توسط شرکت و یک نفر ضامن معتبر می‌توانند از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.
  • تمامی کارکنان، سازمان‌ها و شرکت‌هایی که حقوق و مزایای خود را از بانک ملی دریافت می‌کنند در صورت سپرده‌گذاری شخصی مطابق جدول زیر پس از تاییدیه شعبه مورد نظر تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.
  • سایر اقشار جامعه تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان در قبال ارائه تضامین موردنظر شعبه می‌توانند این تسهیلات را دریافت کنند. به این صورت که تا سقف ۵۰ میلیون تومان یک نفر کارمند رسمی دولت یا کارمند قراردادی سازمان‌های دولتی یا یک نفر کاسب، دارای جواز کسب همچنین از مبلغ ۵۰ میلیون تومان تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان ۲ نفر ضامن با شرایط بالا، و از مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان تا ۲۰۰ میلیون تومان ۳ نفر ضامن با شرایط بالا ارائه می‌شود.

مزایای استفاده از این طرح چیست؟

  • شخص وام‌گیرنده می‌تواند امتیاز این طرح را به اقوام درجه یک خود شامل، همسر، فرزند، پدر، مادر، برادر یا خواهر خود واگذار کند.
  • چنانچه متقاضی پس از یکسال از تاریخ افتتاح حساب موفق به اخذ تسهیلات نشود در صورتی می تواند از تسهیلات استفاده نماید که حداقل ۵۰ درصد میانگین مورد نظر در طرح را حفظ کرده کند.
  • اشخاصی که از بانک دیگر یا محل کار خود تسهیلات دریافت کرده باشند، مجار به استفاده از این تسهیلات از طریق سپرده‌گذاری شخصی نیستند.

 

جدول وام طرح صدف بانک ملی

برای اجری این طرح بانک ملی جدول پیچیده و مفصلی ارائه داده که اینجا آن را مشاهده می‌کنید. 

نرخ سود تسهیلات مدت تسهیلات (ماه) نسبت تسهیلات به میانگین مانده مشتری مدت ماندگاری منابع مشتری (ماه)
۲% ۱۲  ۷۰%  ۶
۱۱% ۲۴
۱۵% ۳۶
۱۶% ۴۸
۱۷% ۶۰
۴% ۱۲   ۸۰%
۱۳% ۲۴
۱۵% ۳۶
۱۷% ۴۸
۱۸% ۶۰
۸% ۱۲  ۱۰۰%
۱۴% ۲۴
۱۶% ۳۶
۱۸% ۴۸
۱۸% ۶۰
۱۲% ۱۲  ۱۵۰%
۱۶% ۲۴
۱۸% ۳۶
۱۸% ۴۸
۱۸% ۶۰
۱۴% ۲۱  ۲۰۰%
۱۷% ۱۲
۱۸% ۲۴
۱۸% ۳۶
۱۸% ۴۸
۱۵% ۱۲  ۲۵۰%
۱۸% ۲۴
۱۸% ۳۶
۱۸% ۴۸
۱۸% ۶۰
۱۶% ۱۲   

۳۰۰%

۱۸% ۲۴
۱۸% ۳۶
۱۸% ۴۸
۱۸% ۶۰

 

نرخ سود تسهیلات مدت تسهیلات (ماه) نسبت تسهیلات به میانگین مانده مشتری مدت ماندگاری منابع مشتری (ماه)
۱٪ ۱۲ ۷۰٪  ۹
۶٪ ۲۴
۱۱٪ ۳۶
۱۴٪ ۴۸
۱۶٪ ۶۰
۲٪ ۱۲  ۸۰٪
۸٪ ۲۴
۱۳٪ ۳۶
۱۵٪ ۴۸
۱۶٪ ۶۰
۳٪ ۱۲ ۱۰۰٪
۱۱٪ ۲۴
۱۴٪ ۳۶
۱۶٪ ۴۸
۱۷٪ ۶۰
۷٪ ۱۲  ۱۵۰٪
۱۴٪ ۲۴
۱۶٪ ۳۶
۱۸٪ ۴۸
۱۸٪ ۶۰
۱۱٪ ۱۲  ۲۰۰٪
۱۶٪ ۲۴
۱۷٪ ۳۶
۱۸٪ ۴۸
۱۸٪ ۶۰
۱۳٪ ۱۲  ۲۵۰٪
۱۷٪ ۲۴
۱۸٪ ۳۶
۱۸٪ ۴۸
۱۸٪ ۶۰
۱۴٪ ۱۲  ۳۰۰٪
۱۷٪ ۲۴
۱۸٪ ۳۶
۱۸٪ ۴۸
۱۸٪ ۶۰

 

نرخ سود تسهیلات مدت تسهیلات (ماه) نسبت تسهیلات به میانگین مانده مشتری مدت ماندگاری منابع مشتری (ماه)
۱٪ ۱۲  ۷۰٪  ۱۲
۲٪ ۲۴
۸٪ ۳۶
۱۲٪ ۴۸
۱۴٪ ۶۰
۲٪ ۱۲  ۸۰٪
۳٪ ۲۴
۱۰٪ ۳۶
۱۳٪ ۴۸
۱۵٪ ۶۰
۳٪ ۱۲  ۱۰۰٪
۷٪ ۲۴
۱۲٪ ۳۶
۱۴٪ ۴۸
۱۶٪ ۶۰
۴٪ ۱۲  ۱۵۰٪
۱۲٪ ۲۴
۱۵٪ ۳۶
۱۶٪ ۴۸
۱۷٪ ۶۰
۷٪ ۱۲  ۲۰۰٪
۱۴٪ ۲۴
۱۶٪ ۳۶
۱۷٪ ۴۸
۱۸٪ ۶۰
۱۰٪ ۱۲  ۲۵۰٪
۱۵٪ ۲۴
۱۷٪ ۳۶
۱۸٪ ۴۸
۱۸٪ ۶۰
۱۲٪ ۱۲  ۳۰۰٪
۱۶٪ ۲۴
۱۸٪ ۳۶
۱۸٪ ۴۸
۱۸٪ ۶۰

مبلغ تسهیلات طرح صدف

اعطای تسهیلات در این طرح به پزشکان، وکلا، قضات و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها تا سقف سه میلیارد ریال با دو نفر ضامن معتبر امکان پذیر است.
کارکنان و مدیران شرکت‌ها براساس میانگین مانده حساب، تا سقف دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، مشروط به دریافت حقوق از بانک ملی یا تضمین بازپرداخت توسط شرکت یا یک نفر ضامن معتبر، می توانند از مزایای این طرح بهره مند شوند.
سایر اقشار جامعه تا سقف دو میلیارد ریال در قبال ارائه وثایق و تضمین‌های لازم امکان استفاده از این تسهیلات را دارند. به این صورت که تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال، یک نفر کارمند رسمی دولت یا کارمند قراردادی سازمان‌های دولتی یا یک کاسب دارای جواز کسب لازم است. همچنین از مبلغ ۵۰۰ میلیون تا سقف یک میلیارد ریال، دو نفر ضامن و از مبلغ یک میلیارد تا دو میلیارد ریال، سه نفر ضامن با شرایط فوق لازم است.

در این طرح می‌توانید با ایجاد میانگین حساب بعد از حداقل ۶ ماه تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنید. جزئیات بیشتر را اینجا بخوانید.

شرکت
بانک ملی
مجموع رقم وام و سود
۴۳۷,۳۵۰,۰۰۰ تومان

برای سود ۱۸ درصد و ۶۰ ماه

کل سود وام
۱۵۸,۰۸۱,۶۹۴ تومان

برای سود ۱۸ درصد و ۶۰ ماه

توضیحات

تمامی اقشار جامعه اعم از پزشکان، وکلا، کارگران، کارمندان، رانندگان، قضات، اعضای هیات علمی دانشگاه ها، مهندسین، کارآفرینان، خانم ها و سرپرستان خانواده ها، مکانیک ها و … می‌توانند با سپرده گذاری نزد بانک از تسهیلات طرح بهره مند شوند.

حساب سپرده لازم
قرض الحسنه
مدت زمان خواب سپرده
۶ ماه

مدت زمان خواب سپرده ۶، ۹ و ۱۲ ماه است

قسط وام
۷,۶۱۸,۰۲۸ تومان

برای سود ۱۸ درصد و ۶۰ ماه

هزینه‌های جانبی

۵۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده

مسدودی سپرده  
سود
۱ ٪

سود این تسهیلات برحسب زمان ماندگاری سپرده،‌بازپرداخت و ضریب برابری بین ۱ تا ۱۸ درصد است.

نیاز به سپرده

برای دریافت این تسهیلات ایجاد میانگین ۶، ۹ و ۱۲ ماه نیاز است

حداکثر زمان بازپرداخت
۶۰ ماه

بازپرداخت این تسهیلات بین ۱۲ تا ۶۰ ماه است.

نوع ضمانت
ضامن رسمی

تضامین این تسهیلات بصورت زیر است:

  • تا سقف ۵۰ میلیون تومان ۱ ضامن رسمی یا کاسب دارای جواز کسب
  • سقف ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان ۲ ضامن با شرایط بالا
  • سقف ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان ۳ ضامن با شرایط بالا
سقف وام
۳۰۰ میلیون تومان
نام وام
صدف
شرایط و مقررات
  • کارکنان و مدیران شرکت ها براساس میانگین مانده حساب تا سقف دو میلیارد و پانصد میلیون ریال مشروط به اینکه حقوق آنها توسط بانک ملی ایران پرداخت شود با تضمین بازپرداخت توسط شرکت و یک نفر ضامن معتبر می توانند از مزایای این طرح بهره مند شوند.
  • وام‌گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد.
اخبار مرتبط
وام ازدواج از جمله تسهیلاتی است که دولت برای آغاز زندگی مشترک جوانان درنظر گرفته است و هرساله تعداد زیادی از زوجین، این وام را دریافت می‌کنند. اما چگونه وام ازدواج را زودتر بگیریم؟ کدام بانک برای دریافت وام ازدواج بهتر است؟
نداشتن بدهی معوق و چک برگشتی، عدم استفاده قبلی از وام کالا و خرج کردن این مبلغ در فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک ملت از دیگر شروط استفاده از این وام محسوب می‌شود. این تسهیلات در قالب کارت اعتباری به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده و نرخ سود آن 23 درصد و مدت زمان بازپرداخت آن بین 12 تا 36 ماه متغیر است.
در حال حاضر بانک‌های ملت، ملی، مسکن، صادرات، بانک رفاه کارگران، سپه، تجارت، شهر، سامان، پاسارگاد، خاورمیانه، پارسیان، سینا، کارآفرین، آینده، گردشگری، اقتصاد نوین، ایران زمین، پست بانک و موسسه اعتباری ملل به عنوان بانک‌های عامل پرداخت وام ودیعه مسکن معرفی شده‌اند.
طبق ابلاغیه جدید، بانک‌های عامل، برای پرداخت این وام باید فقط یک ضامن رسمی از متقاضی بخواهند؛ اما این وام قرض‌الحسنه که به نام وام خرد و فوری هم معروف است، خیلی هم دریافتش فوری نیست!

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
جلال قدس مختاریان
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام،متاسفانه شرط اول سپرده گزاری ودوم ضامن رسمی واون هم چن تا،سنگ بزرگ علامت نزدنه

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها