جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

وام مهر آتیه نوین با کارمزد 4 درصد به چه کسانی تعلق می گیرد ؟

24 خرداد 1401
 وام مهر آتیه نوین با کارمزد 4 درصد به چه کسانی تعلق می گیرد ؟

به گزارش بانک  اول از جمله این شرایط، افتتاح حساب پس انداز ویژه در طرح مهر آتیه نوین بانک قرض الحسنه مهر ایران و واریز مبالغ مشخص به صورت ماهیانه یا سالیانه است. افراد حداکثر تا 10 سال بعد افتتاح حساب و پرداخت مستمری مشخص، امکان استفاده از تسهیلات را دارند. نرخ کارمزد تسهیلات این طرح 4 درصد به ازای مانده هر سال اعلام شده است.

طبق اعلام قبلی بانک، افراد در پایان سال سوم یا سال ششم هم امکان بهره مندی از تسهیلات را دارند. در واقع سقف بهره مندی از تسهیلات 10 ساله بوده و این موضوع هم به انتخاب فرد متقاضی بستگی دارد. والدین، افراد مشغول به تحصیل و کارمندان سازمان‌ها و شرکت‌هایی که قصد برنامه ریزی و تامین آتی هزینه خود و خانواده‌شان را در آینده دارند مخاطبان اصلی این طرح محسوب می‌شوند.

 

یک مثال از ارائه تسهیلات مهر آتیه نوین

 

به عنوان مثال در صورتی که متقاضیان این تسهیلات، سالیانه مبلغ یک میلیون و 200 هزار تومان را، با افزایش 10 درصدی در ابتدای هر سال، به حساب ویژه این طرح واریز کنند، براساس میانگین ایجاد شده در دهمین سال واریز مستمری به دو شکل می‌توانند از حداکثر مبلغ تسهیلات بهره ببرند. مشتریان با مبلغ مستمری ذکرشده و بازپرداخت اقساط 36 ماهه، امکان بهره مندی از سقف تسهیلات به مبلغ 123 میلیون تومان با کارمزد 4 درصد را دارند. اما اگر افراد بخواهند در 60 ماه بازپرداخت اقساط داشته باشند، سقف تسهیلات برای آن‌ها 73 میلیون تومان با کارمزد 4 درصد خواهد بود.

البته شرایط متفاوت دیگری هم برای پرداخت مبالغ مستمری و بازپرداخت اقساط وجود دارد که در آن صورت مبلغ تسهیلات ارائه شده از سوی بانک هم متفاوت می‌شود. متقاضیان برای اطلاع بیشتر درباره چگونگی پرداخت مبلغ مستمری و دریافت این وام امکان مراجعه به شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران یا تماس با آن‌ها را دارند.

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها