ﺳﻪشنبه, 4 اردیبهشت 1403 2024,April

شروع وام 500 میلیون ریالی قرض الحسنه با کارمزد 4 درصد در بانک کار آفرین به همه افراد بالای 18 سال

24 خرداد 1401
شروع وام 500 میلیون ریالی قرض الحسنه با کارمزد 4 درصد در بانک کار آفرین به همه افراد بالای 18 سال

وام قر ض الحسنه 50 میلیون تومانی بانک کار آفرین با کارمزد 4 درصد

به گزارش بانک اول یک اتفاق جالب که در زمینه پرداخت وام و تسهیلات در سطح شبکه بانکی کشور رخ داده است ٬ ورود یک بانک خصوصی به میدان پرداخت وام های قرض الحسنه است.

تا قبل از این فقط دو بانک قرض الحسنه در کشور به صورت عمومی اقدام به پرداخت وام های قرض الحسنه میکردند و مابقی بانک ها فقط در زمینه ای خاص مثل ازدواج این نوع وام را پرداخت میکنند.

بانک خصوصی کارآفرین چند روزی است که دستور پرداخت وام قرض الحسنه با کارمزد 4 درصدی تا سقف 50 میلیون تومان را به کلیه شعب خود در سراسر کشور ابلاغ کرده است.

 

به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین، این بانک امکانی را فراهم کرده است تا مشتریان  (صرفاً اشخاص حقیقی) بتوانند با سپرده گذاری در حساب قرض ­الحسنه پس انداز  طرح نیک آفرین، پس از طی دوره انتظار توافق شده از تسهیلات قرض‌الحسنه طرح "نیک آفرین پلاس" برای رفع نیازها و احتیاجات ضروری بهره‌مند شوند.

تمامی مشتریان حقیقی بانک کارآفرین اعم از مشتریان فعلی و جدید می توانند با افتتاح حساب  قرض ­الحسنه پس انداز ریالی نیک آفرین و سپرده گذاری در حساب مذکور به مدت حداقل۳ ماه، متناسب با میزان سپرده خود، تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت حداکثر ۳۶ ماهه دریافت کنند.

دوره انتظار سپرده گذاری مشتریان و میزان امتیاز تعلق گرفته به ایشان برای دریافت تسهیلات قرض ­الحسنه (منوط به احراز اهلیت اعتباری مطابق قوانین و مقررات) به شرح جدول ذیل است:

  ضریب تسهیلات قابل دریافت متناسب با مبلغ سپرده گذاری شده و مدت بازپرداخت تسهیلات
 تسهیلات ۱۲ ماهه تسهیلات ۱۸ ماهه  تسهیلات ۲۴ ماهه  تسهیلات ۳۶ ماهه 
 دوره انتظار سپرده گذاری ۳ماه   ۷۵% سپرده  ۴۵% سپرده  ۳۰% سپرده  ۲۰% سپرده
۴ماه   ۱۰۰% سپرده  ۶۰% سپرده  ۴۵% سپرده  ۳۰% سپرده
۶ماه   ۱۵۰% سپرده  ۹۰% سپرده  ۶۵% سپرده  ۴۵% سپرده
۹ماه   ۲۴۰% سپرده  ۱۴۵% سپرده  ۱۰۰% سپرده  ۷۰% سپرده

مشتریان  جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این طرح می توانند با مرکز تماس این بانک به شماره ۰۲۱۲۳۳۵۰ تماس حاصل کرده و یا به هریک از شعب بانک در سراسر کشور مراجعه کنند.

وام گیرنده و ضامنین باید فاقد چک برگشتی و وام معوق در سیستم بانکی باشند./بانک اول

اخبار مرتبط
با توجه به هماهنگی های انجام شده با بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل و تامین اعتبار لازم از سوی این بانک، واریز وام ۳۰ میلیون تومانی نوبت هفتم از عصر دیروز به حساب بیش از ۳۲ هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط آغاز شده است.
وام سیم کارت نوعی تسهیلات مالی است که به شما امکان می‌دهد تا به اندازه ارزش سیم کارت دائمی همراه اول خود وام دریافت کنید
علاوه براین براساس این اصلاحیه امکان انتقال به بازار سرمایه یا خرید دین اوراق گام (طبق ماده ۵ دستورالعمل) توسط دارنده اوراق گام به صورت ۲۵ درصد توسط متقاضی اول،‌۵۰ درصد توسط متقاضی دوم و ۷۵ درصد توسط متقاضی سوم و بعد از آن فراهم شد.
پیش از این هم محمدرضا جمشیدی دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی کشور گفته بود: بانک مرکزی به شکل رسمی و در دستورالعمل خود اعلام کرده که بانک‌ها موظف هستند برای اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج یک ضامن را قبول کنند، اما گاهی ممکن است متقاضیان فردی را به عنوان ضامن معرفی کنند که بر اساس ارزشیابی بانک، فرد صلاحیت کافی برای ضامن شدن را نداشته باشد بر این اساس بانک اعلام می‌کند که فرد ضامن دیگری را هم معرفی کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها