پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

شرایط دریافت تسهیلات بانک اقتصاد نوین برای خرید کالا اعلام شد

24 خرداد 1401
شرایط دریافت تسهیلات بانک اقتصاد نوین برای خرید کالا اعلام شد

به گزارش بانک اول مشتریان بانک اقتصاد نوین این امکان را دارند تا با استفاده از اعتبارینو، براساس میزان سپرده سرمایه گذاری خود اعتبار دریافت کنند. سپس با استفاده از این اعتبار از فروشگاه‌های آنلاین و حضوری طرف قرارداد به راحتی خرید انجام دهند و در پایان ماه صورتحساب خود را به شکل یکجا یا اقساطی بپردازند. برای دریافت این اعتبار لازم است متقاضیان بعداز ورود به وبسایت بانک اقتصاد نوین، اعتبارینو را انتخاب و اطلاعات تماس خود را ثبت کنند. بعد از آن شبکه پذیرندگان اعتبارینو مشاهده خواهد شد. پس از طی این مراحل، متقاضیان باید یکبار به نزدیک‌ترین شعبه بانک اقتصاد نوین مراجعه کرده و قرارداد دریافت تسهیلات را امضا کنند. سپس یک لینک از طریق پیامک برای آن‌ها ارسال خواهد شد که به وسیله آن امکان فعال کردن اعتبار وجود دارد.

بازپرداخت اعتبار مورد استفاده متقاضیان طرح با نرخ تسهیلات بانک محاسبه می‌شود و اعتبارینو هیچ کارمزدی برای ارائه تسهیلات دریافت نخواهد کرد. امکان پرداخت اقساط در پایان هر ماه یا به صورت یکجا هم وجود دارد. ضمن اینکه مبلغ نهایی قابل پرداخت مشتریان در هنگام خرید به آن‌‌ها نمایش داده خواهد شد و در طول دوره تسهیلات هیچ کارمزد پنهانی از فرد دریافت کننده تسهیلات مطالبه نمی‌شود.

 

یک نمونه تسهیلات اعطایی با اعتبارینو

به عنوان مثال یکی از مشتریان طرح اعتبارینو 20 میلیون تومان اعتبار برای خرید کالا استفاده کرده است. دوره بازپرداخت برای وی 12 ماه بوده و کارمزد تسهیل در خرید هم مبلغ 540 هزار تومان در نظر گرفته شد. اقساط ماهیانه برای این مشتری یک میلیون و 829 هزار و 100 تومان است. به این هزینه‌ها کارمزد پروند اعتباری هم اضافه می‌شود که برابر 200 هزار تومان در نظر گرفته می‌شود. جمع کل پرداختی برای این مشتری 2 میلیون و 269 هزار تومان خواهد بود. لازم به ذکر است که کارمزد پرونده اعتباری تنها یکبار در شعبه و زمان درخواست اعتبار دریافت می‌شود. طی مدت زمان تسویه هر صورتحساب، درصدی از مبلغ اعتبار مصرف شده به عنوان کارمزد تسهیل در خرید لحاظ خواهد شد. در کل نرخ بازپرداخت نهایی مشتری مذکور موارد بالا هستند. ضمنا کل مبالغ پرداختی توسط خریدار یه صورت مستقیم برای بانک واریز می‌شود.

متقاضیان با استفاده از این طرح هم امکان خرید از فروشگاه‌های حضوری و هم آنلاین را دارند. افراد به منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت بانک اقتصاد نوین یا اعتبارینو مراجعه کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها