پنجشنبه, 30 فروردین 1403 2024,April

امکان دریافت عدم سوء پیشینه از طریق نرم افزار فام موسسه اعتباری ملل

24 خرداد 1401
امکان دریافت عدم سوء پیشینه از طریق نرم افزار فام موسسه اعتباری ملل

به گزارش بانک اول مردم عزیز می توانند ضمن نصب نرم افزار فام نسبت به دریافت گواهی عدم سوء پیشینه و خدمات قضایی از جمله اطلاع رسانی برای افراد حقیقی و وکلا آگهی قضایی، جستجوی لیست دفاتر خدمات قضایی، سامانه نوبت دهی قضایی و موارد دیگر اقدام نمایند.

گفتنی است با استفاده از نرم افزار فام می توانید طیف وسیعی از خدمات بانکی و غیربانکی شامل انواع استعلام از ادارات و سازمان ها دریافت شماره شبا و امور بانکی را انجام دهید./اقتصادانلاین

اخبار مرتبط
مصوبه مزد کارگران در سال ۱۴۰۲ ابلاغ شده و دستمزد فروردین آنها باید بر اساس معیارهای جدید محاسبه و پرداخت شود. دامنه مزد قانونی کارگران در سال جاری از ۷ تا ۵۰ میلیون تومان تعیین شده است و کارگران بنا به وضعیت شغلی و خانوادگی، مشمول دریافت ارقام بالاتری به‌عنوان مزد مبنا و حداقل مزد خواهند بود.
کاظمی با اشاره به آمادگی کامل گمرک جمهوری اسلامی ایران جهت استقرار تدریجی سامانه پنجره واحد تجارت فرامرزی در امور گمرکی در تمامی گمرکات اجرایی، افزود: سازمان‌های همجوار مجوز دهنده در حوزه تجارت خارجی برای ترخیص کالا، بایست ضمن اتصال به سامانه یکپارچه مجوزها وزارت صمت، مجوزها را از طریق این سامانه به سامانه جدید گمرک ارسال کنند.
دیدار با مردم سمنان و شاهرود، حضور در جشن احیای ۲۰۰ واحد راکد استان در دولت سیزدهم، افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی، جشن واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت و نشست «حل مساله» با محوریت تامین آب، فعالیت معادن و راه‌اندازی کارخانه‌های سهامی، در سفر یکروزه دولت سیزدهم برنامه‌ریزی شده است.
شب‌کاری: طبق ماده ۵۳ قانون کار، «کارِ شب، کارهایی است که زمان انجام آن بین ۲۲ تا ۶ بامداد قراردارد». کارگری که از در این ساعاتِ شب و یا حتی بخشی از این ساعات مشغول به کار است، مشمول دریافتِ فوق‌العاده شب‌کاری می‌شود. برابر با ماده ۵۸ قانون کار، برای هر ساعت کار در شب ۳۵درصد اضافه بر مزد ساعت کار عادی تعلق می‌گیرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها