پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

شرایط وام 20 میلیون تومانی ؛ بدون نیاز به ضامن و چک

24 خرداد 1401
شرایط وام 20 میلیون تومانی ؛ بدون نیاز به ضامن و چک

به گزارش بانک اول متقاضیان این وام می‌توانند 20 میلیون تومان تسهیلات خرید کالا را به صورت کاملا آنلاین و بدون چک و ضامن دریافت کنند. برای دریافت این میزان وام دادن سفته‌ به مامور سایت لندو کافی است. طبق اطلاعات سایت لندو، این سامانه جریمه دیرکرد از تسهیلات گیرندگان دریافت نمی‌کند. افراد برای خرید اقساطی کالا از بستر فروشگاه‌های آنلاین معرفی شده در لندو، به صورت آنلاین در بانک آینده حساب باز کرده و وام مورد نظر را دریافت می‌کنند.

مدارک لازم برای دریافت تسهیلات خرید کالا

به منظور دریافت وام 20 میلیون تومانی خرید کالا در لندو داشتن شرایط و ارائه مدارک ضروری لازم است. اشخاص متقاضی نباید وام معوقه یا چک برگشتی داشته باشند، در این صورت امکان افتتاح حساب در بانک آینده و دریافت وام را ندارند. ضمنا متقاضیان مرد حتما باید کارت پایان خدمت یا معافیت خود را به سامانه لندو ارائه دهند.

بارگذاری مدارک در سایت لندو شامل دو مرحله است. متقاضیان پس ازتمامی مراحل افتتاح حساب در سایت بانک آینده، باید تصویر پشت و روی کارت ملی جدید و رسید تعویض کارت ملی قدیمی خود را به همراه تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه در سایت لندو بارگذاری کنند. ارائه تصویر سند ملکی متقاضی یا اجاره نامه هم ضروری است. در صورتی که فرد با پدر و مادر خود زندگی می‌کند باید یکی از مدارک سکونتی ذکر شده به همراه قبض آب یا برق یا گاز را هم در سایت لندو بارگذاری کند.

نحوه ارسال سفته‌ها

بعد از اتمام این مراحل و تایید اولیه، اطلاعات افراد حداکثر تا 72 ساعت بعد مورد بررسی و اعتبار سنجی قرار گرفته، نوبت به ثبت درخواست متقاضی در واحد تامین اعتبار می‌شود. پس از سپری کردن تمامی این مراحل و تایید اعتبار سنجی، مرحله دوم تحویل مدارک آغاز می‌شود. در این بخش مامور ارسال لندو به آدرس متقاضی مراجعه کرده تا قرارداد و سفته را از او گرفته  و سایر مدارک لازم را هم تحویل بگیرد. ضمن اینکه مامور لندو در این مرحله کپی یکی از مدارک شغلی فرد متقاضی که همان پرینت گردش حساب3 ماه آخر با مهر و امضای شعبه بانک یا فیش حقوقی یا گواهی اشتغال به کار است، را هم از فرد متقاضی دریافت می‌کند.

بعد از آن اتمام تمامی مراحل کد تاییدی از طرف لندو برای تسهیلات گیرندگان ارسال خواهد شد که امکان خرید از 500 فروشگاه معرفی شده در این درگاه را خواهند داشت. افراد می‌توانند از طریق سایت لندو در بخش محاسبه اقساط، مبلغ موردنیاز، نام فروشگاه و مدت بازپرداخت را انتخاب کرده و مبلغ ماهانه هر قسط را مشاهده کنند.

اخبار مرتبط
درحال‌حاضر بانک‌های ملی، صادرات، سپه، ملت، مسکن، کشاورزی، پست بانک و رفاه کارگران به عنوان بانک‌های عامل پرداخت وام خود اشتغالی به متقاضیان معرفی شده است.
کسانی‌که برای وام خود اشتغالی اقدام می‌کنند، کسانی هستند که می‌خواهند برای خودشان کسب و کاری راه بیندازند. کارمزد این وام مثل بقیه وام‌های قرض‌الحسنه دیگر چهاردرصد است و طبقه ابلاغیه بانک مرکزی، فقط به مشاغلی پرداخت می‌شود که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آنها را تایید کرده باشد.
اگر دستگاه کارت‌خوان بانک ملی دارید، این طرح برای شما مناسب است؛ جزئیات برخی از شرایط مورد نیاز برای گرفتن وام با دستگاه کارت‌خوان بانک ملی را در پایین ببینید: افتتاح حساب قرض‌الحسنه در بانک ملی با حداقل سپرده‌ی ۵۰میلیون تومانی گذشت حداقل ۶ماه از افتتاح حساب داشتن ۳ماه گردش حساب بانکی بعد از افتتاح حساب (راهنمای دریافت آنلاین گردش حساب بانک ملی)
وام ازدواج از جمله تسهیلاتی است که دولت برای آغاز زندگی مشترک جوانان درنظر گرفته است و هرساله تعداد زیادی از زوجین، این وام را دریافت می‌کنند. اما چگونه وام ازدواج را زودتر بگیریم؟ کدام بانک برای دریافت وام ازدواج بهتر است؟

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها