پنجشنبه, 30 فروردین 1403 2024,April

هشدار بانک ملت درباره نسخه هاى جعلى همراه بانک

24 خرداد 1401
هشدار بانک ملت درباره نسخه هاى جعلى همراه بانک

به گزارش بانک اول به نقل ازبانک ملت به اطـلاع کاربران سامانه همـراه بانک می‌رسـاند که بانک ملت هیچگونه نرم‌افزاری در گوگل‌پلی "Google play" با نام همراه‌ بانک‌ ملت و یا نام‌های مشابه منتشر نکرده است و نرم‌افزار منتشر شده در این استور جعلی بوده و زمینه دسترسی غیرمجاز با مقاصد شوم کلاهبرداری، اخاذی و آلوده‌ سازی گوشی تلفن همراه کاربران و هدایت آنها به صفحات جعلی مرسوم به فیشینگ و برداشت غیر مجــاز از حساب بانکی آنها را فراهم می‌سازد.

بر این اساس  تنهـا روش امن برای دانلود نرم‌افزار همــراه بانک، مراجعه به سایت اصلـی بانک ملت به نشـانی www.bankmellat.ir و یا دانلود نرم‌افزار از بازارچه های اینترنتی معتبر معرفی شده در سایت همراه‌ بانک ملت می‌باشد و کاربران می‌بایست از جستجوی لینک سامانه در موتورهای جستجو نظیر گوگل خودداری نمایند.

بانک ملت از مشتریان و مردم خواسته است تا با جـدی گرفتن هشدارها، نقشه هکرها و کلاهبـرداران را برای برداشت غیرقانونی از حساب‌های آنان، خنثی کنند./دنیای اقتصاد

اخبار مرتبط
برای اولین بار در نظام بانکی، افراد بالای ۶۵ سال سن در شعب بانک ملت بدون صف و با اولویت در سامانه نوبت دهی خدمات دریافت می کنند.
شرکت های بورسی موظفند در راستای شفافیت اقتصادی و رعایت حقوق سهامداران، اطلاعات با اهمیت خودشان را در سامانه کدال(سامانه جامع اطلاع‌رسانی ناشران بورس و فرابورس ایران) منتشر کنند. چهار روز قبل سازمان بورس با ارسال نامه‌ای به بانک ملت خواستار توضیح درباره اخباری مبنی بر قبول مالکیت پرسپولیس شد.
علاوه بر خدمات بانکی در شعب بانک ملت، سامانه های غیرحضوری مختلف و متنوع این بانک از جمله پیشخوان الکترونیک، بانکداری اینترنتی، همراه بانک، مگابانک و پایانه های خودپرداز و خوددریافت نیز در تمامی ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمت به مشتریان گرامی است.
پرداخت الکترونیکی بهای سوخت در سامانه هوشمند از طریق درگاه بانک ملت انجام می شود و همزمان با بروز اختلال در عرضه بنزین از صبح امروز، شایعات درباره اختلال در سامانه های بانک ملت نیز تشدید شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها