پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

فرصت دوباره برای ثبت نام وام ۷ میلیون تومانی بازنشستگان

24 خرداد 1401
فرصت دوباره برای ثبت نام وام ۷ میلیون تومانی بازنشستگان

 به گزارش بانک اول به نقل از مهر، علی دهقان کیا اظهار کرد: ۲۸ هزار نفر بازنشستگان تهران وام را دریافت کرده‌اند و مابقی بازنشستگان نیز در ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۰ وام خود را دریافت می‌کنند.

 

وی گفت: امسال سهم بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران در ارتباط با دریافت وام قرض‌الحسنه؛ ۴۲ هزار نفر است که از این تعداد تا به امروز ۲۸ هزار نفر وام خود را دریافت کرده‌اند و مابقی نیز طی بازه زمانی مشخص با مراجعه به سایت کانون بازنشستگان تهران وام خود را دریافت می‌کنند. رییس کانون بازنشستگان مستمری‌بگیران تهران ادامه داد: میزان وام ۷ میلیون تومان و در بازپرداخت ۳ ساله خواهد بود. علاوه بر اینکه در ماه‌های آتی نیز با بازگشایی مجدد سایت کانون بازنشستگان، افراد واجد شرایط می‌توانند ثبت نام کنند.

اخبار مرتبط
وام ازدواج از جمله تسهیلاتی است که دولت برای آغاز زندگی مشترک جوانان درنظر گرفته است و هرساله تعداد زیادی از زوجین، این وام را دریافت می‌کنند. اما چگونه وام ازدواج را زودتر بگیریم؟ کدام بانک برای دریافت وام ازدواج بهتر است؟
نداشتن بدهی معوق و چک برگشتی، عدم استفاده قبلی از وام کالا و خرج کردن این مبلغ در فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک ملت از دیگر شروط استفاده از این وام محسوب می‌شود. این تسهیلات در قالب کارت اعتباری به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده و نرخ سود آن 23 درصد و مدت زمان بازپرداخت آن بین 12 تا 36 ماه متغیر است.
در حال حاضر بانک‌های ملت، ملی، مسکن، صادرات، بانک رفاه کارگران، سپه، تجارت، شهر، سامان، پاسارگاد، خاورمیانه، پارسیان، سینا، کارآفرین، آینده، گردشگری، اقتصاد نوین، ایران زمین، پست بانک و موسسه اعتباری ملل به عنوان بانک‌های عامل پرداخت وام ودیعه مسکن معرفی شده‌اند.
طبق ابلاغیه جدید، بانک‌های عامل، برای پرداخت این وام باید فقط یک ضامن رسمی از متقاضی بخواهند؛ اما این وام قرض‌الحسنه که به نام وام خرد و فوری هم معروف است، خیلی هم دریافتش فوری نیست!

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: