جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

دی جت و دی نت در خدمات بانکداری دیجیتال بانک دی

24 خرداد 1401
دی جت و دی نت در خدمات بانکداری دیجیتال بانک دی

به گزارش بانک اول به منظور سهولت دسترسی و افزایش رضایت مشتریان، از این پس کلیه دارندگان سیم کارت‌های اعتباری همراه اول و ایرانسل می‌توانند با استفاده از اینترنت بانک دی ( دی نت) یا اپلیکیشن دی جت، اعتبار خریداری کرده و سیم کارت خود را به‌صورت آنی شارژ کنند.
شارژ آنی این امکان را فراهم می‌آورد که دارنده سیم کارت به‌صورت لحظه ای نسبت به خرید اعتبار و شارژ خط تلفن همراه خود اقدام کند و دیگر نیازی به دریافت کد شارژ ندارد.
توسعه خدمات دیجیتال بانک و موبایل بانک یکی از سیاست‌های اصلی و برنامه‌های محوری بانک دی است./اقتصادانلاین

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی در جریان اعطای وام، وثیقه نقدی از مشتریان دریافت نمی‌کند.
بانک اول - بانک دی در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و تسهیل ارتباط بین بازار کار و مراکز علمی و دانشگاهی، اولویت‌های پژوهشی سال ۱۴۰۱ را اعلام کرد.
بانک اول - بانک دی در راستای گسترش و سهولت دسترسی مشتریان به خدمات سامانه صیاد (پیچک) به جمع بانک‌های ارائه‌دهنده خدمات سامانه صیاد بر روی ماشین‌های بانکی خود پیوست.
بانک اول - بانک دی به منظور تکریم مشتریان و حمایت از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی، طرح ویژه بخشودگی مانده جرایم بدهی بدهکاران را اجرایی کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
سید سعید مداحی اج بیشه
ارسال شده در : شنبه 28 آبان 1401

باسلام نام کاربری بنده در دی جت و دنت فعال نمیشود بارها نام کاربری،ام را فعال نموده و با رمز ساز توکن وارد دی جت شدم اما نام کاربری ام مسدود اعلام می‌شود لطفاً راهنماییم نمایید ممنونم

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها