جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

طرح اوج بانک رفاه چیست؟

24 خرداد 1401
طرح اوج بانک رفاه چیست؟

به گزارش بانک اول طرح اوج (امتیاز و جایزه) بانک رفاه طرحی است که با هدف حمایت و تامین مالی کسب و کارهای بهره بردار از پایانه های فروشگاهی و درگاه پرداخت اینترنتی (IPG) و تنوع بخشی بیشتر به خدمات اعتباری در حال اجراست.

این طرح از دو بخش تشکیل شده است:

بسته تشویقی (برگزاری جشنواره)

ارائه خدمات اعتباری به پذیرندگان فروشگاهی و دارندگان درگاه پرداخت اینترنتی (IPG)

در بخش "بسته تشویقی" طرح اوج، از طریق برگزاری جشنواره‌های فصلی، جوایزی به قید قرعه درقالب کمک هزینه نقدی رونق کسب وکار تا سقف 500 میلیون ریال به برگزیدگان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

همچنین در بخش "خدمات اعتباری" طرح نیز، تسهیلات تجاری و خرد (غیرتجاری) به مشمولان طرح پرداخت می‌شود.

شایان ذکر است که مدت بازپرداخت تسهیلات این طرح حداکثر 24 ماه و نرخ سود تسهیلات دریافتی نیز 12 تا 16 درصد است.

چگونه می توان از طرح اوج بهره مند شد؟

اگر اطلاعات بیشتری از این طرح می خواهید و یا اینکه علاقمند هستید که از این طرح بانک رفاه استفاده کنید می توانید به شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه کنید و یا با مرکز ارتباط با مشتریان بانک رفاه به شماره 8525-021 تماس بگیرید.

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها