جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی بدون سود و ضامن از بانک صادرات چگونه است ؟

24 خرداد 1401
دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی بدون سود و ضامن از بانک صادرات چگونه است ؟

به گزارش بانک اول در این بین، درباره سامانه شمس (شعبه مجازی سپهر) بد نیست بدانید با بهره گیری از این سامانه بیش از ٩٦ درصد خدمات بانک صادرات ایران به صورت الکترونیکی و خارج از شعبه انجام می‌ شود! از جمله قابلیت‌ های این سامانه می توان به درخواست و اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه، وام اقشار ویژه، وام مشاغل خانگی کمیته امداد و بهزیستی، وام مسکن روستایی، کارت اعتباری همیاران سپهر، تسهیلات طرح ٦٧، طرح اعتباری سپهر، صدور غیرحضوری کارت، فعال‌ سازی سپهرکارت، بستن حساب‌ های مازاد، درخواست درگاه پرداخت اینترنتی و بازپرداخت اقساط تسهیلات طرح نسیم، مرابحه اقساطی و همچنین مرابحه بدون واریز قسط اشاره کرد.

اما مشتریان بانک صادرات ایران می توانند از طریق سامانه شمس (شعبه مجازی سپهر) به منظور دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی اقدام نمایند!

توجه داشته باشید مهلت بازپرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک صادرات، ۶۰ ماه م یباشد و با سود صفر درصدی اعطا می‌ شود. متقاضیان برای دریافت این وام نبایستی دارای بدهی بانکی معوق یا چک برگشتی باشند.

درباره طرح ٦٧ (اعطای تسهیلات بانکی با نرخ سود شش درصد به پشتوانه حساب سپرده با سود هفت درصد) و طرح تبسم بانک صادرات ایران ایران بایستی گفت در طرح تبسم، متقاضیان استفاده از تسهیلات با نرخ سود صفر درصدی بانک صادرات ایران می‌ توانند تا ٩٠ درصد میزان سپرده‌ های خود را بدون وثیقه و با نرخ سود صفر درصدی دریافت کنند!

در طرح تبسم، تسهیلات بدون ضامن در مدت حداکثر ٤٨ ساعت پرداخت می‌ شود! همچنین سقف تسهیلات فردی برای افراد حقیقی ۲۰۰ میلیون تومان (دو میلیارد ریال) در نظر گرفته‌ شده است و اشخاص حقیقی می‌ توانند نسبت به افتتاح حساب جهت استفاده خود یا اقوام درجه یک شامل همسر، فرزند، برادر، خواهر، پدر و مادر تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان (دو میلیارد ریال) اقدام کنند.

البته اشخاص حقوقی نیز می‌ توانند با رعایت ضوابط و مقررات مربوطه نسبت به افتتاح حساب بدون سقف مبلغ اقدام نمایند و شخص یا اشخاص زیرمجموعه و کارکنان را برای دریافت تسهیلات با نرخ سود صفر درصد تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان (دو میلیارد ریال) برای هر یک به بانک صادرات ایران معرفی کنند.

 

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها