جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

مردم استان جا مانده مسکن حمایتی ثبت نام کنند

24 خرداد 1401
مردم استان جا مانده مسکن حمایتی ثبت نام کنند

به گزارش بانک اول با گذشت ۴۱ روز از شروع ثبت نام نهضت ملی مسکن با هدف ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی در ۴ سال، شرایط دسترسی شهروندان استان قم به منظور ثبت‌نام در این طرح مهیا شد.

براین اساس، متقاضیان واجد شرایط استان قم می‌توانند از هم‌اکنون با مراجعه به سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن به نشانی « saman.mrud.ir» نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

14000909000379_Test_NewPhotoFree

 

 

 

*تامین زمین در استان قم برای نهضت ملی مسکن

بر اساس اظهارات یک منبع آگاه در شورای عالی معماری و شهرسازی، علت تاخیر در باز شدن دسترسی برای ثبت نام مردم قم، مسئله تامین زمین بوده است.

 

این منبع آگاه با اشاره به فعالیت‌ها و پیگیری‌های مستمر شورای عالی معماری و شهرسازی به منظور بهره‌مندی متقاضیان واحد شرایط استان قم در نهضت ملی مسکن گفت: با توجه به تاکیدات وزیر راه و شهرسازی تمام تلاش شورای عالی معماری و شهرسازی بر آن شد که زمینه تامین زمین در استان قم را به وجود آورد.

وی ادامه داد: بر این اساس با استناد به مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی، ۴۵۰ هکتار از اراضی خارج از محدوده وزارت راه و شهرسازی به محدوده شهری استان قم اضافه شد و بدین ترتیب شرایط ثبت نام برای متقاضیان این استان فراهم شد./فارس

اخبار مرتبط
به باور کارشناسان، بازار مسکن با فاصله از افزایش نرخ دلار اثر می‌پذیرد و اثر رشد نرخ دلار را پس از گذشت مدتی در این بازار می‌توان مشاهده کرد.
: گاهی اوقات خانه‌ای را خریداری کرده ایم و بر طبق قوانینی که وجود داشته است، پول آن را نیز پرداخت کرده‌ایم. مستاجر و یا صاحب ملک قبلی هنوز اقدام به تخلیه منزل نکرده است و موعد مقرر شده برای تخلیه منزل نیز به پایان رسیده است. به همین دلیل بهترین کار آن است که از طریق قانونی وارد کار شده و حکم تخلیه منزل را دریافت کنیم.
سال گذشته ۱۶ هزار واحد مسکن مهر را در شهر پردیس با تمامی امکانات به متقاضیان تحویل دادیم و طبق هدف گذاری که هم انجام دادیم تا خرداد ماه سه هزار واحد مسکن مهر دیگر را طی امسال به بهره برداری خواهیم رساند.
قیمت مسکن در تهران ظرف سال گذشته به شکل تقریبی از متری ۶۶ میلیون به متری ۸۳ میلیون افزایش پیدا کرد. رشد تقریبا ۱۷ میلیونی قیمت هر متر خانه در تهران، به معنی افزایش ۲۵ درصدی است و باعث می‌شود ارزش یک خانه ۱۰۰ متری در پایتخت به‌طور متوسط نزدیک هشت میلیارد و ۳۰۰ میلیون باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها