شنبه, 1 اردیبهشت 1403 2024,April

با بودجه زیر ۵۰۰ میلیون از اینجا خانه بخرید!

24 خرداد 1401
 با بودجه زیر ۵۰۰ میلیون از اینجا خانه بخرید!

به گزارش بانک اول حصارک، حسن‌آباد و حیدرآباد بخشی از ارزان‌ترین محلات کرج به شمار می‌آید که البته خانه‌های زیر ۵۰۰ میلیون تومانی در این محلات هنوز وجود دارد و فراوانی آن نسبت به سایر محلات کرج بیشتر است. در این محلات می‌توانید آپارتمان‌های قدیمی‌تر را تا متری ۵ میلیون تومان هم بخرید و البته قیمت هر مترمربع آپارتمان‌های نوساز هم زیر ۱۰ میلیون تومان است

 

با وجود این مشاوران املاک می‌گویند که در این محلات خانه‌های بدون سند زیاد است و این خانه‌ها با قیمت پایین‌تر فروخته می‌شود. بنابراین اگر قصد دارید که در این محلات خانه بخرید حتما به این نکته دقت کنید.

 

در ادامه قیمت تعدادی از آپارتمان‌های این محلات را با استناد به فایل‌های فروش مشاوران املاک می‌بینید:/اقتصاد آنلاین

XUBrs92Rz51N

اخبار مرتبط
در ادامه تاکید رئیس‌جمهور مبنی بر تأمین رضایت جامعه کارگران، شورای عالی کار در این هفته چندین جلسه داشت. بر اساس سخن برخی از اعضای شورای عالی کار افزایش حق مسکن در مصوبه حداقل مزد ۱۴۰۳ محتمل است و این عدد حدود ۳۰ درصد برآورد می‌شود.
قبل از اقدام به انعقاد قرارداد خرید املاک، حتما منزلی که قصد خرید آن را دارید، حضوری مشاهده و بررسی کنید. نکات مهم در زمان بازدید حضوری خانه به شرح زیر است:
وزیر اقتصاد می‌گوید: برای موجرانی که اجاره بها را از حد مشخصی افزایش نمی‌دهند مشوق‌هایی درنظر گرفته شده است.
بر این اساس، متقاضیان به چنین وعده‌هایی اعتماد نکرده و در صورت مشاهده چنین پیشنهاداتی موارد را به حراست شرکت عمران شهر جدید سهند به شماره ۰۴۱۳۳۴۳۷۷۱۴ اطلاع دهند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها