چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 2024,April

قیمت فروش نقدی دو خودرو دیگنیتی و فیدلیتی اعلام شد

24 خرداد 1401
قیمت فروش نقدی دو خودرو دیگنیتی و فیدلیتی اعلام شد

به گزارش بانک اول  قیمت فروش قطعی دو خودرو دیگنیتی و فیدلیتی پرایم ویژه آذر ماه 1400 از سوی بهمن موتور اعلام شد. در این طرح فروش فیدلیتی تیپ1 (5نفره) با قیمت 735 میلیون تومان، فیدلیتی تیپ2 (7نفره) 747 میلیون تومان و دیگنیتی با قیمت 795 میلیون تومان به فروش می رسد.

جدیدترین بخشنامه فروش بهمن موتور به گونه ای اعلام شد که با وجود تغییر نرخ ارز، هیچ کدام از خودروها افزایش قیمتی نسبت مرحله قبل نداشته اند.

شرکت بهمن موتور روند فروش فوری به صورت ماهانه برای محصولات خود در پیش گرفته و تنها با توجه به تامین قطعات انجام شده، خودروهای تولیدی خود را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

فروش این سه خودرو در تاریخ دوشنبه مورخ 15 آذر ماه 1400 ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد و  مشتریان می توانند خودروی مورد نظر خود را از رنگ های سفید، مشکی، قرمز روناسی، آبی اطلسی، خاکستری کهکشانی و سربی انتخاب کنند.

گفتنی است فروش به صورت آنلاین بوده و متقاضیان می بایست با مراجعه به وبسایت فروش این شرکت (bahman.iranecar.com)  نسبت به خرید اقدام کنند.

اخبار مرتبط
این مقام مسئول ادامه داد: واردات خودروهای جانبازان هم فقط مربوط به سازمان توسعه تجارت نیست و کار سازمان در این رابطه انجام شده و منتظر هستیم بانک مرکزی مدل تخصیص ارز و بنیاد شهید هم گروه‌هایی که قرار است ارز بگیرند را مشخص کند.
لازم به ذکر است که کلیه شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه‌های فراخوان اولویت‌های سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) در خصوص متقاضیان این بخشنامه نیز لازم‌الاجرا خواهد بود. علاوه بر این، برنامه‌های فروش پیش‌فروش ارائه شده در این بخشنامه، مشمول مصوبه 473 شورای رقابت می‌باشد و در صورت افزایش قیمت محصول در زمان تحویل، بخش معادل پیش‌پرداخت مشمول افزایش قیمت نخواهد شد.
بنا به این گزارش، تارا اتوماتیک V۲ مدل ۱۴۰۳ در بازار ۵۵ میلیون تومان ریزش داشت و به قیمت ۹۴۵ میلیون تومان و تارا دنده‌ای V۱ مدل ۱۴۰۳ در حدود ۱۵ میلیون تومان ارزان شده و ۸۲۰ میلیون تومان قیمت خورده است.
گروه خودروسازی سایپا اولین طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود را با خودروی سایپا ۱۵۱ SE و با قیمت جدید، ویژه متقاضیان عادی آغاز کرده است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها