پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

جزئیات اعطای وام ۱۰ میلیون تومانی به بستری شوندگان کرونا اعلام شد

24 خرداد 1401
جزئیات اعطای وام ۱۰ میلیون تومانی به بستری شوندگان کرونا اعلام شد

به گزارش بانک اول مراد پور، سرپرست معاونت بانک و بیمه وزارت اقتصاد در رابطه با وام اعطایی به سرپرستان خانوار گفت: برنامه‌ای که تدارک دیده شده اینگونه است که به سرپرستان خانوار که دچار بیماری کرونا شده اند و در بیمارستان بستری و فاقد شغل و درآمد هستند، تحصیلات ۱۰ میلیون تومانی قرض الحسنه توسط 2بانک قرض الحسنه مهر ایران و بانک قرض الحسنه رسالت پرداخت می‌شود؛ از هفته آینده کار آغاز می‌شود و جزئیات بیشتری توسط این بانک‌ها در اختیار متقضیان قرار داده خواهد شد.

وی ادامه داد: اطلاعات اشخاص از طریق وزرات بهداشت دریافت می‌شود و پس از صحت سنجی سرپرستانی که مشمول دریافت این وام هستند به صورت پیامک و یا تماس تلفنی از طریق بانک‌ها به افراد اطلاع رسانی خواهد شد. هیچ یک از هموطنان به بانک‌ها مراجعه نکنند و منتظر تماس آن‌ها باشند.

 

مرادپور در رابطه با ضمانت و اعتبار سنجی افراد در این زمینه بیان کرد: این وام ۱۰ میلیون تومانی و ۳ ساله است که حدود ۳۰۰ هزار تومان اقساط این وام است؛ ضمانت آن هم از طریق اعتار سنجی افراد است و اگر افراد خوش حساب باشند حداقل تضمینات گرفته خواهد شد./باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط
وام ازدواج از جمله تسهیلاتی است که دولت برای آغاز زندگی مشترک جوانان درنظر گرفته است و هرساله تعداد زیادی از زوجین، این وام را دریافت می‌کنند. اما چگونه وام ازدواج را زودتر بگیریم؟ کدام بانک برای دریافت وام ازدواج بهتر است؟
نداشتن بدهی معوق و چک برگشتی، عدم استفاده قبلی از وام کالا و خرج کردن این مبلغ در فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک ملت از دیگر شروط استفاده از این وام محسوب می‌شود. این تسهیلات در قالب کارت اعتباری به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده و نرخ سود آن 23 درصد و مدت زمان بازپرداخت آن بین 12 تا 36 ماه متغیر است.
در حال حاضر بانک‌های ملت، ملی، مسکن، صادرات، بانک رفاه کارگران، سپه، تجارت، شهر، سامان، پاسارگاد، خاورمیانه، پارسیان، سینا، کارآفرین، آینده، گردشگری، اقتصاد نوین، ایران زمین، پست بانک و موسسه اعتباری ملل به عنوان بانک‌های عامل پرداخت وام ودیعه مسکن معرفی شده‌اند.
طبق ابلاغیه جدید، بانک‌های عامل، برای پرداخت این وام باید فقط یک ضامن رسمی از متقاضی بخواهند؛ اما این وام قرض‌الحسنه که به نام وام خرد و فوری هم معروف است، خیلی هم دریافتش فوری نیست!

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها