جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

خبر خوب وزیر برای مستاجران/تخفیف ۳۰ درصدی هزینه پروانه ساختمانی

24 خرداد 1401
خبر خوب وزیر برای مستاجران/تخفیف ۳۰ درصدی هزینه پروانه ساختمانی

به گزارش بانک اول  رستم قاسمی با اشاره به نشست مشترک مجلس و دولت که به مناسبت روز مجلس در صحن علنی مجلس برگزار شد، عنوان کرد: همگرایی دولت و مجلس باید با تعامل و ارتباط بیشتری همراه باشد تا بتوانیم شرایط و اوضاع مسکن را سرو سامان دهیم. امیدوارم با تعاملات دولت و مجلس شاهد بهبود شرایط بازار مسکن باشیم.

وزیر راه و شهرسازی گفت: مجلس یازدهم گام بلند برای صاحبخانه شدن مردم با تصویب قانون جهش تولید و تامین مسکن برداشت که می‌توان به مواردی همچون الزام دستگاه‌های اجرایی برای تامین زمین برای ساخت مسکن، تصویب ساخت یک میلیون مسکن در سال، تخفیف ۳۰ درصدی هزینه پروانه ساختمانی در طرح حمایتی مسکن، فراهم کردن امکان پیش خرید مصالح ساختمانی در بورس کالا، تشکیل صندوق ملی مسکن با هدف تقویت توان حمایتی و تخصیص بهینه منابع مالی بخش مسکن و الزام ثبت معاملات دستگاه های دولتی و غیردولتی در سامانه املاک اشاره کرد./خانه ملت

اخبار مرتبط
به هر حال پیش‌بینی دولت بر فروش بیشتر از این میزان استوار است و همین مساله اولین احتمال عدم تحقق را پررنگ می‎سازد. به عبارت دیگر من معتقدم که این مساله خود مشکلی اساسی برای وقوع کسری بودجه تلقی می‌شود.
در این مصوبه علاوه بر ضریب حقوق شاغلان و بازنشستگان، مبالغ حداقل حقوق و مزایای مستمر، حداقل حکم کارگزینی و سقف خالص پرداختی متوسط ماهانه کارمندان نیز مشخص شده است.
رییس پلیس فتا تهران تأکید کرد: افراد باید پس از مواجهه با این گونه پیام‌ها، حتی از طرف اعضای خانواده‌ی خود، قبل از اقدام به واریز وجه از طریق تماس تلفنی صحت آن پیام را بررسی کنند؛ چرا که ممکن است شبکه‌ی اجتماعی ارسال‌کننده‌ی پیام هک شده باشد و او این پیام را نفرستاده باشد.
معاون بهره برداری و فروش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ادامه داد: کالا‌های اساسی شامل لوازم خانگی برقی، لوازم آشپزخانه، کالای دیجیتال، وسایل سرمایشی، گرمایشی و ... است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها