جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

آخرین اخبار ثبت نام سایپا و شرایط

24 خرداد 1401
آخرین اخبار ثبت نام سایپا و شرایط

به گزارش بانک اول طرح‌های شرکت سایپا جهت فروش نقدی یا اقساطی محصولات این شرکت ارائه می شود. شرکت سایپا به اطلاع متقاضیان محترم و نمایندگی‌های مجاز می‌رساند که شرکت خودروسازی سایپا با اهداف ایجاد فرصت‌های برابر برای ثبت نام متقاضیان اقدام به قرعه‌کشی برای محصولات خود کرده است.

قرعه‌کشی سایپا با هدف ایجاد سازوکار شناسایی و ارائۀ محصولات این شرکت به افراد مصرف کنندۀ واقعی شرایط فروش فوق‌العاده سایپا را ایجاد کرده است.

جدیدترین ثبت نام سایپا

در پی خبر جدیدترین ثبت نام سایپا، این گروه خودروسازی در طی برنامه‌ریزی‌های دقیق و از پیش تعیین شده قصد دارد تا با اخذ مجوزهای لازم برای فروش و ثبت نام محصولات خود اقدام کند. خودروهای شاهین، ساینا اس و کوئیک اس از جدیدترین محصولات این شرکت است که در طرح‌های فروش فوری و پیش‌فروش یک ساله ارائه می‌شود. تمامی افراد شامل واجدین ثبت نام سایپا نیستند و افراد مجاز برای ثبت نام باید شامل محدودیت‌ها و شرایط ویژۀ ثبت نام باشند.

 

شرکت خودروسازی سایپا هم مانند سایر شرکت‌های خودروسازی کشور در طی برنامه‌های دقیق و از پیش تعیین شده و بر اساس نیاز روز بازار محصولات خود را به صورت پیش‌فروش ارائه می‌کند. جزئیات طرح‌های اعلام شده از سوی شرکت خودروسازی سایپا و شرایط پیش‌فروش این محصولات در موعدهای مقرر به اطلاع مشتریان می‌رسد تا متقاضیان بر اساس نیازمندی و سوابق تعیین شده تصمیم‌گیری کنند.

شرایط قرعه‌کشی سایپا

یکی از شرایط شرکت خودروسازی سایپا برای واجدین ثبت نام این است که در صورت ثبت نام متقاضیان بیش از حد مجاز در طرح تعریف شده، پس از اتمام ثبت نام اولیه و تعیین صلاحیت متقاضیان و با حضور مراجع نظارتی قرعه‌کشی انجام می‌شود. با انجام قرعه‌کشی بین متقاضیان به صورت تفکیک شده برای هر خودرو و اولویت زمان تحویل خودرو طبق ضوابط ابلاغ شده انتخاب شدگان نهایی مشخص می‌شوند.

پس از اعلام لیست انتخاب شدگان نهایی که از طریق وب‌سایت شرکت خودروسازی سایپا ظرف ۲۴ ساعت اعلام می شود، متقاضیان محترم باید در مدت زمان تعیین شده که ۷۲ ساعت است نسبت به واریز وجه اقدام کنند. در صورتی که متقاضیان واجد شرایط عملیات واریز وجه را در موعد مقرر انجام ندهند، امتیاز آن ها منقضی می شود. قابل توجه متقاضیان محترم می‌رساند که هرگونه انتقال حقوق توسط منتخبین قرعه‌کشی ممنوع است.

پیش‌فروش و قیمت تیبا ۲ پلاس

ماشین یکی از محصولات پرفروش شرکت خودروسازی سایپا در آخرین طرح ارائه شده توسط این شرکت در لیست خودروهای اعلام شده موجود است. مشخصات تیبا دو پلاس در وب‌سایت رسمی شرکت سایپا موجود است.

تیبا صندوقدار رینگ فولادی با قیمت کارخانه ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال و قیمت نهایی ۱٫۱۶۲٫۸۲۰٫۰۰۰ ریال و تیبا ۲ رینگ فولادی با قیمت کارخانه ۱٫۰۶۸۷۶۰٫۰۰۰ ریال و قیمت نهایی ۱٫۲۳۰٫۰۰۰ ریال و با رنگ‌های سفید، قهوه‌ای متالیک، نوک مدادی متالیک، مشکی متالیک، نقره‌ای متالیک و اطلسی متالیک ارائه شده است. تیبا ۲ با ضبط با قیمت مصوب ۱٫۲۳۱٫۱۸۰٫۰۰۰ ریال و تیبا ۲ بدون ضبط با قیمت ۱٫۲۲۳٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال ارائه شده است.

مشخصات و قیمت پراید ۱۵۱

ماشین پراید ۱۵۱ یکی از محصولات پرفروش شرکت خودروسازی سایپا است که در لیست ۵ محصول پرفروش و معرفی شده در جدیدترین طرح شرکت سایپا موجود است. مشخصات فنی و اطلاعات و جزئیات خودروی پراید ۱۵۱ در وب‌سایت رسمی شرکت سایپا موجود است و متقاضیان می توانند اطلاعات این خودرو را مشاهده کنند.

خودروی پراید ۱۵۱ با قیمت ۱٫۲۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال و با رنگ های سفید و مشکی و موعد مقرر تعیین شده ارائه شده است.

شرایط و محدودیت ثبت نام سایپا

واجدین ثبت نام سایپا در صورتی که شامل شرایط اعلام و از پیش تعیین شده نباشند در صورتی که جزء برندگان قرعه‌کشی سایپا اعلام شوند، برای مدت مشخصی امکان ثبت نام نخواهند داشت. لذا لازم است به قوانین و محدودیت‌های تعیین شده برای واجدین ثبت نام دقت شود.

شرایط بخشنامه برای فروش فوق العاده و پیش فروش یک ساله و پیش فروش مشارکت در تولید شرکت سایپا عبارت است از:

هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک خودرو در مجموع شرکت های خودروسازی سایپا و خودروسازی ایران‌خودرو دارد.

حداقل سن مجاز جهت ثبت نام در قرعه کشی سایپا ۱۸ سال است.

ارائۀ گواهینامۀ راهنمایی و رانندگی حداقل پایۀ سوم الزامی است.

متقاضیان بایستی طی ۴۸ ماه گذشته ثبت نام خودرو و صدور فاکتور خودرو از شرکت‌های خودروسازی نداشته باشند.

افراد دارای پلاک فعال انتظامی امکان ثبت نام در شرایط پیش‌فروش سایپا را ندارند.

متقاضیان باید شماره کارت، شماره حساب بانکی و شماره شبا به نام شخصی خود داشته باشند.

متقاضیان بایستی شماره تماس به نام خود داشته باشند.

افراد حقوقی امکان ثبت نام در طرح فروش فوق‌العادۀ شرکت سایپا را ندارند.

جمع‌بندی

ثبت نام سایپا یکی از بهترین فرصت‌های ایجاد شده برای خرید خودروی صفر کیلومتر است. متقاضیان و علاقه‌مندان واجد شرایط می‌توانندبعداز اعلام جدیدترین طرح‌های ارائه شده شرکت خودروسازی سایپا از محصولات این شرکت بهره‌مند شوند. خودروهای شرکت خودروسازی سایپا در موعدهای مقرر ۹۰ روزه و موعد 6 ماه تا یک سال عرضه شده است و متقاضیان می‌توانند از مزایای خرید خودروی شرکت سایپا بهره‌مند شوند.

اخبار مرتبط
نسل چهارم هیوندای توسان فعلی از سال ۲۰۲۰ در ایالات متحده عرضه شد. اکنون این شاسی بلند جمع و جور بالاخره برای مدل سال ۲۰۲۵ فیس لیفت شده است. اگرچه ممکن است در نمای بیرونی بدون تغییر به نظر برسد، اما تغییرات اندکی در جلوپنجره و قسمت پایینی سپر وجود دارد که باعث می‌شود توسان عریض‌تر به نظر برسد.
تورم وسایل نقلیه از ابتدای سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۹۲ درصد بوده است که ادامه‌ این روند برای بازار خودرو در سال ۱۴۰۳ نشان از رشد ۳۹درصدی قیمت‌ها در بازار خودرو دارد.
ساینا دنده‌ای ساده یکی از ارزان‌ترین سواری‌های صفرکیلومتر است و ۳۸۰ میلیون قیمت دارد. کوییک دنده‌ای ۳۸۵ میلیون فروخته می‌شود و قیمت تیبا صندوقدار به ۳۹۰ میلیون تومان رسیده است.
با انتشار گزارش تلفیقی ۶ ماهه شرکت ایران خودرو مشخص شد که جمع کل زیان انباشته صنعت خودروسازی از مرز ۲۰۰ هزار میلیارد تومان عبور کرده است. از این میزان ۱۰۶ هزار میلیارد تومان مربوط به ایران خودرو ۸۹ هزارو ۵۲۷ میلیارد تومان مربوط به گروه سایپا و ۲۰ هزارو ۵۸۷ میلیارد تومان مربوط به پارس خودرو است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها