جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

جزئیات وام فوری 300 میلیون تومانی طرح آنی بانک تجارت

24 خرداد 1401
جزئیات وام فوری 300 میلیون تومانی طرح آنی بانک تجارت

به گزارش بانک اول متقاضیان دریافت تسهیلات آنی بانک تجارت می‌توانند 24 ساعت بعد از افتتاح سپرده سرمایه گذاری و تکمیل مدارک نسبت به استفاده از وام اقدام کنند. ضمنا اشخاص حقیقی متقاضی وام طرح آنی می‌توانند از طریق تهاتر غیرمستقیم این تسهیلات را به شخص دیگری انتقال دهند.

اعطای تسهیلات طرح آنی در قالب عقد مرابحه عادی است. در حقیقت طبق این طرح، مشتری امین بانک بوده و وجه تسهیلات به حساب وی واریز می‌شود. حداکثر مبلغ این نوع تسهیلات 300 میلیون تومان و نرخ سود سپرده 5 یا 10 یا 15 درصد است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط این تسهیلات 60 ماهه بوده و با توجه به مبلغ سپرده و ضریب تسهیلات تعیین می‌شود.

بانک تجارت به نوعی با این طرح تسهیلاتی در نظر دارد تا مشتریانی را که دارای نقدینگی کافی هستند با فرهنگ وام گرفتن از بانک‌ها آشنا کند و به جمع مشتریان وفادار خود بیفزاید.درصورتی که  همین طرح باعث می‌شود افراد نقدینگی خود را در راه‌های بهتر و مناسب‌تری صرف کرده و سود به دست آورند.

جزئیات طرح تسهیلاتی آنی

فردی را در نظر بگیرید که صد میلیون تومان نقدینگی دارد. وی می‌تواند نقدینگی خود را در بانک تجارت سپرده گذاری کند و سپس درخواست وام از طرح تسهیلاتی آنی این مجموعه را بدهد. مثلا اگر این فرد با 125 میلیون قصد خرید کالایی مثل خودرو را داشته باشد، همین پول را در بانک تجارت سپرده گذاری کرده و با طرح آنی، 100 میلیون تومان وام 4 درصدی با بازپرداخت اقساط 36 ماهه دریافت می‌کند. ضمن اینکه رقم 125 میلیون تومان وی به عنوان ضمانت در بانک مسدود می‌ماند و به آن هم سود 5 درصدی تعلق می‌گیرد.

به این صورت این فرد از دو جهت سود به دست می‌آورد. اول اینکه در اصل به پول وی سود تعلق گرفته و دوم اینکه چون وام به صورت آنی پرداخت می‌شود، ارزش پول او از تورم در امان می‌ماند و کالا را فوری خریداری می‌کند.

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها