پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

جزئیات وام جهش ارزش آفرین بانک دی

24 خرداد 1401
جزئیات وام جهش ارزش آفرین بانک دی

به گزارش بانک اول متقاضیان استفاده از تسهیلات این طرح باید در بانک دی سپرده داشته باشند. حداقل مبلغ افتتاح حساب هم 100 هزار تومان اعلام شده است. افراد برای بهره‌مندی از این وام بانک دی، نباید هیچ بدهی یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشند. به منظور پرداخت تسهیلات این طرح، همه ی تعهدات لازم از متقاضیان اخذ و اعتبارسنجی آن‌ها توسط بانک انجام خواهد شد. طبق اعلام بانک دی، داشتن ضامن یا ضامن‌های معتبر برای دریافت این وام ضروری است.

پس  از انجام تمامی این مراحل، مبلغ آورده اولیه از مشتری اخذ و حداقل 48 ساعت و حداکثر یک ماه بعد از مسدود شدن سپرده، تسهیلات به وی اعطا می‌شود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط تسهیلات 36 ماه است که با توجه به مبلغ تسهیلات و مواردی از این قبیل تعیین خواهد شد.

با توجه به مبلغ آورده مشتری میزان تسهیلات پرداختی به وی معین می‌شود. معمولا این وام دو الی سه برابر مبلغ سپرده متقاضیان است. در صورتی که تسهیلات دو برابر مبلغ اولیه مشتری باشد، نرخ آن 8 درصد و اگر سه برابر آورده ابتدایی باشد، نرخ آن 14 درصد خواهد بود.

افزایش تسهیلات پرداختی بانک دی

شهریورماه سال جاری روابط عمومی بانک دی اعلام کرد که طی پنج ماهه نخست امسال میزان تسهیلات پرداختی این مجموعه نسبت به سال قبل دوبرابر شده است. این بانک تا آخر مردادماه سال جاری 225 هزار میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان واجد شرایط پرداخت کرد. در حالی که مدت مشابه سال گذشته مبلغ تسهیلات اعطایی بانک دی تقریبا 101 هزار میلیارد ریال بود.

اخبار مرتبط
درحال‌حاضر بانک‌های ملی، صادرات، سپه، ملت، مسکن، کشاورزی، پست بانک و رفاه کارگران به عنوان بانک‌های عامل پرداخت وام خود اشتغالی به متقاضیان معرفی شده است.
کسانی‌که برای وام خود اشتغالی اقدام می‌کنند، کسانی هستند که می‌خواهند برای خودشان کسب و کاری راه بیندازند. کارمزد این وام مثل بقیه وام‌های قرض‌الحسنه دیگر چهاردرصد است و طبقه ابلاغیه بانک مرکزی، فقط به مشاغلی پرداخت می‌شود که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آنها را تایید کرده باشد.
اگر دستگاه کارت‌خوان بانک ملی دارید، این طرح برای شما مناسب است؛ جزئیات برخی از شرایط مورد نیاز برای گرفتن وام با دستگاه کارت‌خوان بانک ملی را در پایین ببینید: افتتاح حساب قرض‌الحسنه در بانک ملی با حداقل سپرده‌ی ۵۰میلیون تومانی گذشت حداقل ۶ماه از افتتاح حساب داشتن ۳ماه گردش حساب بانکی بعد از افتتاح حساب (راهنمای دریافت آنلاین گردش حساب بانک ملی)
وام ازدواج از جمله تسهیلاتی است که دولت برای آغاز زندگی مشترک جوانان درنظر گرفته است و هرساله تعداد زیادی از زوجین، این وام را دریافت می‌کنند. اما چگونه وام ازدواج را زودتر بگیریم؟ کدام بانک برای دریافت وام ازدواج بهتر است؟

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها