پنجشنبه, 30 فروردین 1403 2024,April

جزئیات وام نقدی 80 میلیون تومانی بانک مهر ایران

24 خرداد 1401
جزئیات وام نقدی 80 میلیون تومانی بانک مهر ایران

به گزارش بانک اول افراد متقاضی دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک مهر ایران سپرده قرض الحسنه داشته باشند. طبق اطلاعات وبسایت رده، این طرح در واقع به نوعی کمک هزینه ازدواج افراد محسوب می‌شود. به منظور استفاده از تسهیلات این طرح، فرد باید ماهیانه تا حداقل 5سال، مبلغی را به حساب خود واریز کند. سپس بانک مهر ایران براساس میانگین حساب ایجاد شده و قوانین موجود، مبلغ تسهیلات را مشخص کرده و به فرد متقاضی می‌پردازد. حداکثر مبلغ این وام 80 میلیون تومان است.

این وام به صورت قرض الحسنه بوده و 4 درصد کارمزد دارد. متقاضیان هم باید ضامن رسمی داشته باشند. حداکثر زمان بازپرداخت این نوع تسهیلات 60 ماه اعلام شده است.

افراد برای دریافت تسهیلات ۸۰ میلیون تومانی بانک مهر ایران، باید هزینه‌های جانبی شامل تشکیل پرونده و اعتبارسنجی را نیز به بانک پرداخت کنند.

جزئیات طرح تسهیلاتی پیوند دوم

در صورتی که متقاضی قبلا از تسهیلات ازدواج استفاده کرده باشد، باز هم امکان تقاضای این نوع وام را دارد و این مسئله برای وی محدودیتی ایجاد نمی‌کند. ضمنا این نوع تسهیلات مسدودی سپرده ندارد و فرد در مدت زمان بازپرداخت می‌تواند از مبلغ سپرده خود استفاده کند.

در صورت دریافت حداکثر مبلغ تسهیلات توسط فرد متقاضی و بازپرداخت آن طی 60 ماه، فرد باید ماهیانه یک میلیون و 473 هزار و 322 تومان قسط بپردازد. کل سود وام 8 میلیون و 399 هزار و 306 تومان و مجموع وام و سود آن 88 میلیون و 459 هزار و 306 تومان است.

اخبار مرتبط
اگر خانواده‌ای صاحب فرزند سوم و بیشتر از سال ۱۳۹۹ به بعد شود نیز می‌تواند از تسهیلات قرض‌الحسنه خرید، ساخت یا وام ودیعه مسکن، بهره‌مند شود که میزان مبلغ این وام، ۳۰۰ میلیون تومان تعیین خواهد شد و زمان بازپرداخت آن نیز ۲۰ سال است.
چنانچه افراد به شعب مراجعه می‌کنند و شکایت و درخواستی دارند، می‌توانند با تماس با سامانه ارتباطات مردمی بانک مرکزی (شماره تلفن ۲۷۰۶) یا «سامانه رسیدگی به شکایات و ارتباط مردمی»، درخواست‌ها و شکایت‌های خود را ثبت کنند.
بانک پارسیان این طرح تسهیلاتی را برای تمامی کسب و کارها، شرکت‌ها، اصناف، مشاغل حرفه‌ای و واحدهای اقتصادی اعم از تولیدی، خدماتی و بازرگانی تدارک دیده است. همچنین بانک پارسیان این تسهیلات را به اشخاص حقیقی اعم از بانوان خانه‌دار سپرده گذار، موجران، کارمندان، حقوق بگیران، بازنشستگان و مستمری بگیران پرداخت می‌کنند.
دهقان‌کیا با اشاره به رایزنی و مکاتبات انجام شده با سازمان تامین اجتماعی جهت افزایش وام بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال رقم وام بازنشستگان به ۳۰ میلیون تومان افزایش پیدا بکند که البته این موضوع مستلزم اخذ مجوز از هیئت مدیره از سازمان تامین اجتماعی است، اما پیش‌بینی می‌شود که مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها