شنبه, 1 اردیبهشت 1403 2024,April

امکان اخذ بیمه تکمیلی درمان برای رانندگان تاکسی

24 خرداد 1401
امکان اخذ بیمه تکمیلی درمان برای رانندگان تاکسی

به گزارش بانک اول میثم مظفر عضو شورای شهر تهران در حاشیه سی و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به بیمه رانندگان تاکسیرانی اظهار کرد: از چند هفته گذشته به همت سازمان تاکسیرانی، امکان ثبت نام برای تاکسیران‌های شهر تهران و اعضای خانواده آن‌ها جهت اخذ بیمه تکمیلی درمان فراهم شده که می‌توانند به صورت رایگان تحت پوشش بیمه قرار بگیرند.

او  ادامه داد: رانندگانی که دارای کارنامه هوشمند «پروانه» هستند می‌توانند از خدمات بیمه تکمیلی درمان استفاده کنند، متاسفانه در چند هفته گذشته این بیمه تکمیلی متوقف شده بود و با پیگیری شورا، بیمه درمان رانندگان برقرار شد.

میثم مظفر بیان کرد: متقاضیان حتما باید ثبت نام کنند، شهرداری زمانی را برای ثبت نام اعلام کرده و دل به خواهی نیست و شرایط سنی هم ندارد، این بیمه اصلا دولتی و خصوصی ندارد و تعریفش هم مشخص است.
باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط
توانا با تاکید بر اینکه متقاضیان حداکثر تا ۳۰ فروردین ماه سال جاری فرصت دارند در این طرح ثبت نام کنند، بیان کرد: افراد واجد شرایط با مراجعه به دفاتر کارگزاری در سراسر استان یا از طریق آدرس صندوق www.roostaa.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.
حق بیمه مشمولان بیمه ایرانیان (افراد فاقد پوشش بیمه) برای ساکنان شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر برای دهک های یک تا ۵ رایگان، دهک ۶ معادل ۲۰ درصد، دهک ۷ برابر با ۳۰ درصد، دهک ۸ معادل ۴۰ درصد، دهک نهم ۵۰ درصد و دهک دهم برابر با ۱۰۰ درصد حق بیمه است.
تأمین اجتماعی در مفهوم فراگیر آن، حقی همگانی برای عموم افراد جامعه است که تأمین و تدارک بستر اجرائی آن از تکالیف دولت به شمار می‌رود؛ بر همین اساس، در راستای تعمیم و گسترش پوشش بیمه‌ای به هموطنان خارج از کشور که امکان حضور در ایران و انعقاد قرارداد بیمه با آنان میسر نبوده و صرفاً از طریق وکیل خود قصد بیمه‌پردازی را دارند با توجه به مقررات، می‌توانند خود را نزد سازمان تأمین اجتماعی بیمه کنند.
افرادی که قصد ثبت نام در بیمه بیکاری را دارند، بایدبه سایت جامع روابط کار وارد شوند و فرم بیمه بیکاری را پرکنند

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها