پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

با سرمایه کم چه شغلی برای خود راه اندازی کنیم ؟

24 خرداد 1401
با سرمایه کم چه شغلی برای خود راه اندازی کنیم ؟

به گزارش بانک اول فتح الله بیات در خصوص راه اندازی کسب وکار با سرمایه کم اظهار کرد: ایجاد شغل با هزینه و سرمایه کم به بحث بومی سازی مناطق برمی گردد. در حال حاضر برخی استانها در کشاورزی قوی هستند و برخی دیگر به لحاظ پرورش دام و طیور یا تولید صنایع دستی توانمندی دارند.

او ادامه داد: افراد بسیاری هستند که تجربه کار دارند یا در یک رشته هنری از مهارت برخوردارند ولی سرمایه اولیه ندارند که سازمان فنی و حرفه ای می تواند این عده را آموزش بدهد و از طریق بانک کارآفرینی یا هر بانک دیگری به آنها منابع و تسهیلات بانکی اختصاص بدهد.

بیات از پرورش زنبور عسل، قالیبافی و تولید صنایع دستی به عنوان رشته شغل هایی نام برد که با سرمایه کم قابل راه اندازی هستند.

این فعال حوزه کار با اشاره به گسترش کسب و کارهای زودبازده در کشورهای دیگر، اظهار کرد:بنگاههای زودبازده از مزیتهای فراوانی برخوردارند و به دلیل آنکه سریع تر به اشتغال و درآمد می‌رسند در رأس سیاستهای اشتغال کشورهای دیگر قرار دارند؛ کشور ما نیز می تواند از این طریق فرصتهای شغلی بسیاری را به طور مقطعی با هزینه و سرمایه کم ایجاد کند.

به گفته وی اگر چه ایجاد اشتغال پایدار به نفع تولید و صنعت کشور است ولی سرمایه کلان نیاز دارد اما در بسیاری از نقاط کشور از جمله روستاها و مناطق محروم می توان با یک آموزش اولیه و تامین مالی مناسب برای اشتغالزایی و درآمدزایی افراد برنامه‌ریزی و از فضای مجازی برای بازاریابی محصولات آنها استفاده کرد.

ایسنا

اخبار مرتبط
بعضی از سرمایه‌گذاران با فروش سرمایه‌گذاری‌های ارزشمند خود سود می‌برند و در عین حال سهم‌هایی که عملکرد ضعیفی دارند را نگه می‌دارند و امیدوارند که قیمت‌شان رشد کند. اما غافل از این که سهام خوب می‌تواند بیشتر صعود کند و سهام ضعیف، خطر به صفر رسیدن را دارد. در این مطلب از رده، به 10 نکته برای موفقیت در سرمایه‌گذاری بلندمدت می‌پردازیم که می‌تواند به شما در جلوگیری از اشتباهات و کسب سود کمک کند.
با آغاز سال جدید، شاید بزرگ‌ترین سوال همه افراد این باشد که با سرمایه‌گذاری دارایی‏‌های خود در چه بازاری می‌توانند بیشترین بازده ممکن را کسب کنند.
کارآفرینان، میلیاردرها و خالقان شرکت‌ها و پروژه‌های موفق تجاری همواره الگویی برای بسیار از سرمایه‌گذاران خرد و مردم بوده‌اند. نقطه نظر این شخصیت‌ها در رابطه با نحوه انجام سرمایه‌گذاری، تجارت دارایی‌ها، استراتژی‌های سرمایه‌گذاری و تصمیم‌گیری در بازار برای بسیاری از افراد جذاب و قابل توجه است.
اگر شما هدف ثروتمندشدن در سر دارید،‌ آگاهی از طرز تفکر ثروتمندان و اینکه چگونه توانسته اند پولدار شوند برای رسیدن به هدفتان به شما کمک می‌کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها