ﺳﻪشنبه, 28 فروردین 1403 2024,April

شرایط دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک کارآفرین

24 خرداد 1401
شرایط دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک کارآفرین

به گزارش بانک اول در طرح امیدآفرین بانک کارآفرین شخص وام‌گیرنده می‌تواند با افتتاح حساب و ایجاد میانگین ۳ ماهه تا ۲ برابر گردش حساب خود تسهیلات تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان دریافت کند.

سود تسهیلات در این طرح طبق نرخ مصوب بانک مرکزی ۱۸ درصد است و بازپرداخت حداکثر ۳۶ ماهه دارد. برای دریافت این تسهیلات نیاز به ارائه ضامن یا سند ملکی دارید.

حداقل مبلغ برای افتتاح سپرده در طرح امید آفرین بانک کار آفرین ۲۵ میلیون تومان است و امیدآفرین دارای حداقل مبلغ وام ۵۰ میلیون تومان خواهد بود. نکته قابل توجه در این طرح اینست که فقط شخص صاحب حساب امکان برخورداری از این تسهیلات را دارد و تسهیلات قابل انتقال به غیر نیست.

شرکت
بانک کارآفرین
نام وام
امیدآفرین
سود
18 %
سقف وام
200 میلیون تومان
کف مبلغ وام
50,000,000 میلیون تومان
نوع ضمانت
ضامن رسمی
سند ملک
نیاز به سپرده

ایجاد میانگین حساب ۳ ماهه در این طرح الزامی است

حساب سپرده لازم
قرض الحسنه
میزان سپرده
25000000

حداقل میزان سپرده برای افتتاح این حساب ۲۵ میلیون تومان است

مدت زمان خواب سپرده
3 ماه
مسدودی سپرده  
نسبت مبلغ وام به میزان سپرده
200
حداکثر زمان بازپرداخت
36 ماه
قسط وام
7,230,479 تومان
کل سود وام
60,297,248 تومان
مجموع رقم وام و سود
261,257,248 تومان
سپرده جداگانه
-
هزینه‌های جانبی

درصورتیکه سند ملک ضامن باشد: ۱میلیون ۱۰۰ هزار تومان

در غیر این صورت ۱۰۰ هزار تومان

شرایط و مقررات
  • وام‌گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد
  • وام‌گیرنده حتما باید دارای میانگین حساب باشد
  • وام‌گیرنده حتما باید دارای سپرده حداقل ۲۵ میلیون تومان در ابتدا باشد
 
اخبار مرتبط
دهقان‌کیا با اشاره به رایزنی و مکاتبات انجام شده با سازمان تامین اجتماعی جهت افزایش وام بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال رقم وام بازنشستگان به ۳۰ میلیون تومان افزایش پیدا بکند که البته این موضوع مستلزم اخذ مجوز از هیئت مدیره از سازمان تامین اجتماعی است، اما پیش‌بینی می‌شود که مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.
در طرح نگین امید بانک سپه می‌توانید با افتتاح سپرده غیرحضوری نسبت به دریافت این تسهیلات که سقف ۳۰۰ میلیون تومان دارد،‌ اقدام کنید. وام نگین امید قرض‌الحسنه است و فقط ۲ درصد کارمزد دارد
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی درباره برنامه این بانک برای پاسخ به برخی نارضایتی‌های مردم از شبکه بانکی بابت اخذ ضمانت‌ها گفت: شبکۀ بانکی با «کمترین سخت‌گیری» و «بیشترین تسهیل‌گری» نص صریح قانون را در مطالبه وثائق از متقاضیان تسهیلات اجرا کنند.
در این بخشنامه آمده است؛ صرفاً دانشجویانی که اطلاعات هویتی و تحصیلی نیمسال دوم ۱۴۰۳قرار گیرد، می‌توانند نسبت به تشکیل پرونده و ثبت تقاضای وام اقدام نمایند؛ لذا ضروری است دانشگاه‌ها ومراکز آموزش عالی نسبت به تبادل و بروزرسانی مستمر اطلاعات آموزشی دانشجویان در درگاه تبادل اطلاعات وزارت متبوع قبل از تاریخ شروع ثبت نام تا پایان فرآیند ثبت نام وام به صورت برخط اقدام نمایند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها