جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

وام یک میلیارد تومانی بانک پارسیان را چگونه دریافت کنیم ؟

24 خرداد 1401
وام یک میلیارد تومانی بانک پارسیان را چگونه دریافت کنیم ؟

به گزارش بانک اول در صورت کافی بودن منابع مالی بانک، افراد می‌توانند با مراجعه به یکی از شعب مجموعه پارسیان، برای این طرح تسهیلاتی درخواست دهند. هدف بانک پارسیان از ارائه این طرح، تامین مالی مشتریان با حفظ سرمایه اولیه آن‌ها عنوان شده است. اما به منظور درخواست این طرح، افراد باید حتما در بانک پارسیان سپرده بلندمدت داشته باشند. سود این سپرده بین 5 تا 8 درصد است که با توجه به نسبت تسهیلات و مدت بازپرداخت تعیین می‌شود.

حداکثر مبلغ این وام یک میلیارد تومان و سقف بازپرداخت اقساط آن هم 36 ماه اعلام شده است. طبق اطلاعات وبسایت بانک پارسیان، برای سپرده‌های طرح پژواک نرخ شکستی وجود ندارد. ضمانت اصلی برای این نوع تسهیلات مسدودی سپرده است و نیازی به ارائه ضامن معتبر بانکی نیست. ضمن اینکه متقاضیان این طرح می‌توانند از سپرده شخص ثالث به عنوان وثیقه استفاده کنند یا اشخاص حقوقی سپرده خود را به کارکنان مجموعه توثیق دهند.

جزئیات وام پژواک بانک پارسیان

نسبت مبلغ تسهیلات این طرح به میزان سپرده، 85 درصد اعلام شده است. در صورتی که شخصی بتواند حداکثر میزان این تسهیلات را با نرخ 4 درصد دریافت کند و زمان بازپرداخت هم برای وی 36 ماه تعیین شود، همان شخص باید ماهیانه 29 میلیون و 523 هزار و 985 تومان قسط به بانک بپردازد.

کل سود وام برای این مبلغ تسهیلات با شرایط مذکور، 62 میلیون و 863 هزار و 460 تومان و مجموعه رقم وام و سود یک میلیارد و 61 میلیون و 786 هزار و 667 تومان است.

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها