جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

آغاز طرح تسهیلاتی “انتخاب” بانک ایران زمین

24 خرداد 1401
آغاز طرح تسهیلاتی “انتخاب” بانک ایران زمین

به گزارش بانک اول به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ هدف اصلی بانک از اجرای این طرح، انتخاب نوع و شکل دریافت تسهیلات توسط خود مشتریان، با توجه به نیازشان است.

در این طرح تسهیلاتی مشتریان می توانند تا سقف یک میلیارد ریال با امکان واریز و برداشت، دریافت و نرخ سود سالیانه را از ۱۰ تا ۱۸ درصد به دلخواه انتخاب کنند. ضمنا حداقل مبلغ افتتاح حساب ۵۰ میلیون ریال است.

طرح تسهیلاتی انتخاب از ابتدای دی ۱۴۰۰ به مدت یک سال اجرا خواهد شد.

علاقه مندان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت بانک ایران زمین به نشانی اینترنتی www.izbank.ir و یا یکی از شعب بانک در سراسر کشور مراجعه و همچنین در صورت نیاز به توضیحات بیشتر با شماره ۰۲۱۲۴۸۰۹ مرکز ارتباط با مشتری بانک تماس حاصل کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید:/ایرنا
http://yun.ir/qe449g

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک‌ها به منظور ارائه انواع خدمات بانکی باید هزینه‌ای را از مشتریان دریافت کنند تا بتوانند حداکثر امنیت را برای دارایی‌های افراد به وجود بیاورند. این هزینه‌ها یا به صورت مستقیم یا در قالب کارمزد و موارد دیگر از دارایی صاحب سپرده کسر می‌شود.
بانک اول - بانک ایران‌ زمین در نظر دارد املاک مازاد بر نیاز خود را به شرح ذیل با وضع موجود و با شرایط نقد از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.
بانک اول - همه ما برای انجام هر کاری نیاز به یک سند یا ضمانت نامه معتبر داریم. قاعدتا وقتی مجموعه‌هایی مثل بانک ضامن یک قرارداد می‌شوند، امضای قرارداد یا شروع یک فعالیت مشخص با آسودگی خاطر طرفین همراه خواهند بانک ایران زمین نیز یکی از مجموعه‌هایی است که انواع ضمانت‌ نامه‌ها را به مشتریان واجد شرایط خود اعطا می‌کند.
بانک اول - بانک ایران زمین در راستای ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت مشتریان باجه های نوبت عصر این بانک را در برخی از نقاط کشور راه اندازی کرد

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها