چهارشنبه, 29 فروردین 1403 2024,April

نتایج قرعه کشی پیش فروش یک ساله ایران خودرو اعلام شد + لیست برندگان

24 خرداد 1401
 نتایج قرعه کشی پیش فروش یک ساله ایران خودرو اعلام شد  + لیست برندگان

به گزارش بانک اول  دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک، تارا دستی، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، دناپلاس توربوشارژ دستی، راناپلاس، راناپلاس سقف شیشه‌ای و سورن پلاس، هفت محصولی هستند که در این طرح عرضه شدند. موعد تحویل خودرو‌ها از آذر تا دی ماه ۱۴۰۱ تعیین شده است.


مشتریان برای ثبت نام نهایی از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر، امروز شنبه ۱۱ دی‌ماه تعیین شدند و نتایج به شرح زیر اعلام شد.


مشاهده نتایج قرعه‌کشی پیش‌فروش یک‌ساله ایران خودرو (۷ محصول) امروز ۱۱ دی‌ماه ۱۴۰۰

اخبار مرتبط
پس از بروزرسانی سامانه یکپارچه، نام ۷ خودرو در این سایت بارگزاری شده است که احتمالا فروش این محصولات از هفته آینده مطابق شرایط جدید آغاز خواهد شد. سامانه یکپارچه فروش خودرو ، با هدف تنظیم بازار خودرو، کوتاه کردن دست دلالان از بازار و در نهایت کاهش قیمت خودرو در بازار فعالیت می کند. در این طرح خودروسازان بر اساس برنامه های تولید خود، اقدام به پیش فروش محصولات خود می کردند.
قیمت هایما اس هشت مدل ۱۴۰۳ ۲ میلیارد و ۲۰ میلیون تومان شد که کاهش ۱۰ میلیونی داشته است. مدل ۱۴۰۲ این خودرو نیز ۱ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان است.
لیست قیمت جدید انواع کامیون و کامیون کشنده توسط نمایشگاه داران کامیون شهر تهران امروز سه شنبه 28 فروردین ماه 1403 منتشر شد.
البته ایران خودرویی‌ها به دنبال حذف برند پژو از سبد محصولاتی خود نیستند اما به نظر می‌رسد به سمت محدود کردن برند پژو در سبد محصولاتی خود حرکت می‌کنند. آن‌طور که بررسی اطلاعات ایران خودرو نشان می دهد تمرکز در سبد محصولاتی این خودروساز روی تولید انواع پژو ۲۰۷ متمرکز خواهد بود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها